Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

CF5515CA-BD01-46A4-8D8D-207AEB69FACC.jpeg

Dat is binnenkort verleden tijd, bax gaat 99% van hun omdozen op maat maken.

Volgens de opdruk heb ik dus zo'n omdoos die op maat gemaakt is.

IMG_8336.JPG

Ik ben geen wiskundige maar volgens mij is dit toch wel 50% lucht wat er vervoerd wordt. En doordat er geen opvulmateriaal in zit schuift het artikel alsnog lekker dopor de doos. Ik denk dat ze hun nieuwe inpakmachine nog wat moeten tweaken. :D

Bekijk bijlage 3828894

Ik ben geen wiskundige maar volgens mij is dit toch wel 50% lucht wat er vervoerd wordt. En doordat er geen opvulmateriaal in zit schuift het artikel alsnog lekker dopor de doos. Ik denk dat ze hun nieuwe inpakmachine nog wat moeten tweaken. :D
Of het verplichte afname aantal van dit product deelbaar door 2 maken.

:eureka:

Bekijk bijlage 3828894

Ik had dit van de week dus ook, met als gevolg dat t ding defect was. Meteen retour gedaan, maar wel erg zonde aangezien het zo makkelijk is op te lossen met wat vulling.

Mijn keystep Pro is binnen.
Komt met een rits software waar je niets aan hebt.
En is erg grof kwa timing.
Maar ziet er goed uit , mooie behuizing en werkt vrij gemakkelijk.
Wel gelijk geupdate natuurlijk.

Mijn keystep Pro is binnen.
Komt met een rits software waar je niets aan hebt.
En is erg grof kwa timing.
Maar ziet er goed uit , mooie behuizing en werkt vrij gemakkelijk.
Wel gelijk geupdate natuurlijk.
Ik moet nog eens kijken welke software erbij zit. Heb de doos al op zolder gegooid haha

Hoe bedoel je grof qua timing? Was me nog niet opgevallen maar wellicht ben ik minder kritisch of is mijn interne metronoom niet goed gekalibreerd

Zit Ableton Live Lite en Arturia Anloglab lite bij.
Grof als je realtime opneemt word dat direct aan de steps gequantized.
maar goed wellicht moet ik nog meer ondekken en ben er wel blij mee.

Ik weet even niet uit m’n hoofd waar het zit, maar je kunt quantizing uitzetten. Ook kun je de stappen achteraf eventueel nog (subtiel) schuiven.

Dat kan bij Bax nog luchtiger. Wel met vulling in mijn geval:

doos.jpg

Ah zo ja het zijn naar 16 stapjes natuurlijk, maar ik heb volgens mij ergens gezien dat je het kan uitzetten

Dit soort praktijken vind ik echt om te kotsen. Veelal gaat het dan om kleine producten die al in een verzendbare verpakking zitten, maar nee, laten we er nog een mega doos omheen doen, want moet wel ons logo transporteren.
De oorzaak is eerder een luie magazijnmedewerker die het voorwerp pleurt in de eerste doos binnen handbereik.

De oorzaak is eerder een luie magazijnmedewerker die het voorwerp pleurt in de eerste doos binnen handbereik.

En het kan ook nog eens onverwachte consequenties hebben... :stupid

Ik kwam vorige week voor een Bax-retourzending bij een DHL-punt, doos kennelijk te groot, "kunnen we hier niet in ontvangst nemen, zie onze kleine lettertjes".

Gelukkig een ander DHL-punt in de buurt die niet moeilijk deed.

Back