Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Korg minikorg 700sm 855,- euro

Naast de Black Friday korting op Air/MPC instrumenten, krijg je nu ook extra korting bij de aankoop van meerdere instrumenten.

We hebben een draad voor theekransjes over de koopjes, in deze draad graag alleen de koopjes:

Behringer System-55 voor € 1.239 bij Thomann. Inclusief plateau voor je koffie of bier, en zo is je space station in één keer klaar!

1763063585799.png

Mocht de Melbourne Instruments Delia op je verlanglijstje staan, 1.385 euro lijkt me heel mooi:

Nvrmind, ik zie dat Phontaq me al voor was....

Zag deze insane 40% BF korting ook voorbij komen op Instagram. Daarvoor heb ik hem zeker aangeschaft!:)
Overigens alleen bij Midi Amsterdam in NL. Dat is de enige officiële dealer. Zolang de voorraad strekt.
Lijkt me stock blow-out actie! Hope they survive......

De Delia 1399,- dat is echt een mooie deal. Ik heb de Nina gehad. Moet zeggen dat ik de sound van de Delia online lekkerder en punchier vindt.
En het design inclusief keys is mij betreft echt de betere total package. En dan ook nog eens voor deze prijs. 1399 inc btw is een no-brainer mij betreft.

Niet echt n koopje, stond voor 699 op reverb en 570 bij misicstore (uitverkocht) als k google mag geloven

Er is n draadje over op redit met kopers.

Laatst gewijzigd:
Niet echt n koopje, stond voor 699 op reverb en 570 bij misicstore (uitverkocht) als k google mag geloven

Er is n draadje over op redit met kopers.
Dat is de gewone versie, niet de SE Platinum versie met groter keyboard en flightcase. Die gaat normaal ver boven de 1000 euro.

EDIT: Oh nee wacht, je lijkt gelijk te hebben dat ie kort even zo goedkoop was. Toevallig is de normale versie nu ook 570 bij Musicstore, vandaar mijn verwarring.

Back