Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

`Op dit product is de gebruikte kortingcode niet van toepassing.` << niet dat ik 'm ging kopen :#
Ja, het voorraadbeheer is wat vaag. De EXTRA10 code werkte prima, met nog 2 op voorraad. Daarna was ie uitverkocht, een uur later weer op voorraad voor dezelfde prijs maar zonder kortingscode, en nu is ie uitverkocht met een hogere prijs van € 1.599.

Maar goed, deze discussie is eigenlijk voor deze thread bedoeld, dan blijft deze thread schoon. Sorry mods!

Bij Bax de Keystep 37 voor €98,10 als je code extra10 gebruikt.
1771679198816.png

Korg ARP 2600M voor € 999 bij Dijkman Muziek:

Deze prachtsynth is volgens mij al een tijdje discontinued, dus hele mooie kans dit.

PS: De ASM Hydrasynth Desktop en Novation Peak uit mijn vorige post zijn nog ietsje verder in prijs gezakt.

Geen synth maar wel erg leuke gear om je synths op aan te sluiten. Ze worden door de Bax-bus door een aardige mederwerker aan huis bezorgd vanuit Goes. En nu dus voor een best wel heel scherpe prijs. Heb er deze week 4 opgesteld en dat is toch wel even een compleet nieuwe ervaring. Zeer tof om je modular of Oberheim doorheen te jagen als je de gebruikelijke zolderkamer-sound gewend bent:

RCF NX 985-A actieve fullrange speaker

edit: Zoals @vinnieq al opmerkt: nog meer eraf: 1549 euro (Thomann: 1998,-)

Schermafbeelding 2026-03-15 195432.png

Laatst gewijzigd:
Zelfde box maar dan weer goedkoper: 1435 euro. Benieuwd hoe diep ze zullen gaan.

Thomann heeft lente-sale, met enkele aardige, niet-standaard kortingen.

Bijvoorbeeld:

Ik weet niet wat het nieuwe verdienmodel van Bax is maar bovengenoemde RCF speakers zijn nu te koop voor 1363 euro. Dat is een best wel heel grote korting die ik nog nooit ergens in de markt ben tegen gekomen.

Ik heb er nu 8 staan en klinken erg goed. Uiteraard in een geschikte ruimte of je favoriete bring-your-own-gear festival. SF Meeting misschien? :mega:

Bax heeft aangegeven dat ze me het verschil nog in een tegoedbon willen aanbieden. Maar eerst zien dan geloven :)

Schermafbeelding 2026-03-20 142531.png

Back