Mixer wegwerken in studio (in jaspers rack?)

ik heb ook een dergelijke vraag, ik wil een support buis naar de achterste stang verhuizen. Op deze manier kan ik de keyboard op de hogere laag verder naar achteren kwijt om het keyboard daaronder toegankelijk te houden. Maar mij is nou niet helemaal duidelijk of ik die support bar los kan krijgen zonder dat de hele stelling uit elkaar moet.

Weet iemand dit?

Dat kan wel. Moetje maar goed kijken naar dat T stuk er zit een dun kier randje rondom en 4 imbus schroeven. Zou alleen niet te veel gewicht om de gehele Jaspers laten staan. Als je een oudere Japsers heb die hebben soms T stukken die niet helemaal los kunnen. T-Fitting zweiteilig

Ik heb het al meermaals gedaan. Het kan maar blijft spannend

Ik zou lekker alles eraf halen.
Moog One op de grond laten vallen word je echt minder blij van.

Ik wilde mijn mixer ook in mijn rak maar dat gaat echt niet want mijn Soundcraft K1 is echt super dik/hoog.
Die heb ik nu rechtop staand in een rack steun staan.

Oef ik kijk er nu tegenaan en ik zou echt niet weten hoe ik dat plastic randje zonder geweld uit elkaar zou krijgen.
Tips zijn meer dan welkom.

@flyweight
Ik herken wat je zegt. Mijn echte paraltjes hangen daarom ook niet in de jaspers stand. De moog one is ook te diep daarvoor naar mijn smaak.

Jaspers heeft inderdaad twee verschillende T-stukken. Ene model bestaat uit twee delen welke uit elkaar kunnen wanneer je de bouten/moeren losdraait. Met deze is je verplaatsing makkelijk te realiseren.
Andere type is één geheel. In het laatste geval zul je de stand uit elkaar moeten halen wanneer je de buis naar de andere staander wilt verplaatsen. Voornamelijk tijdrovend maar wel meest veilige optie om alles eraf te halen en te ontmantelen.

Back