decadance
Eigenwijs kreng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Z'n stem ertussen uitgeknipt en er verder wat audio terreur ondergeplakt..
Als je tot beste DJ uitgeroepen wordt blijkt maar weer dat je veel haters op de koop toe moet nemen..Er zijn wel een aantal forumleden die het echt ver geschopt hebben, alleen die hoor of zie je niet in dit soort topics...En je hoeft verder niks te doen alleen heb ik hier op het forum nog nooit een track gehoord die voldoende niveau heeft om daarvoor overwogen te worden.
Haha.. geniaal gedaan..Z'n stem ertussen uitgeknipt en er verder wat audio terreur ondergeplakt..
Als je tot beste DJ uitgeroepen wordt blijkt maar weer dat je veel haters op de koop toe moet nemen..
Hieronder de originele video..

Hij droogt iedere avond zijn tranen met knisperende nieuwe bankbiljetten.Als je tot beste DJ uitgeroepen wordt blijkt maar weer dat je veel haters op de koop toe moet nemen..
Avicci is totaal niet waar ik van hou maar het had me sowieso al te gek geleken om een project van hem te kunnen openen..
Ik heb wel ergens het gevoel dat als je sound zó generiek is dat je gewoon muziek van anderen kunt inkopen en relabelen alsof het van jou is zonder dat iemand het merkt

Whahaha wat een campingDJ![]()
David Guetta Pretty Much Just Confirmed He's A Fake DJ
As music fans, we've got a pretty open mind when it comes to different artists, sounds and genres, we'll give anything a go and proudly defend what we digtonedeaf.thebrag.com

Zeker een kern van waarheid hier, wat is kunst en wat is werk, ander voorbeeld; Zelfverklaard grafisch beeldkunstenaar versus Grafisch Ontwerper; het verschil tussen 'dit is geen werk maar een verlengstuk van m'n persoonlijkheid dus ik verdien creatieve ruimte want mijn inzichten doen ertoe blablabla, ik moet mijn expressie de vrije loop kunnen geven want iets anders kan ik niet en anders anders doet m'n tere weke zieltje huiliedehuil' versus 'een professionele vakbeoefening waarbij condities zijn afgezet tegen een afgesproken beloning, alleen levensvatbaar bij leveren van voldoende kwaliteit want anders wordt er simpelweg niet betaald'. Sowieso nooit begrepen waarom de een aan de lopende band subsidie krijgt voor z'n mislukte hobby en de ander het als zelfstandige maar uitzoekt want als je als Grafisch ontwerper niet rond kan komen ben je geen professional. Volgens mij is het enige verschil het labeltje dat je er vooraf zelf op hebt geplakt. Hierbij ook even mijn frustratie hahaWellicht moeten we gewoon af van het idee dat het iets met muziek of kunst te maken heeft .
Industrieel geluidsbakken gemaakt door muziekfabrieken voor massaconsumptie - sonische frikandellen bakken
En in die context maakt het dus helemaal niet uit wie wat gemaakt heeft. Dat er een meneertje die zich DJ noemt zichzelf er een status mee mag aanmeten is sneu maar ja, dat is die muziek zelf dus ook. Eigenlijk is een DJ Tiesto dus gewoon die vent die op het logo van Kentucky Fried Chicken staat of die clown van McDonalds.

Tsja...ik ben zelf niet zo'n voorstander van subsidie terwijl ik wel degelijk aan de kant van de creatieveling sta. Mijn probleem is dat ambtenaren bij uitstek gewoon geen bal verstand hebben van dergelijke zaken en dat subsudies dus verstrekt worden aan uitzonderlijk brave types die tevens wat connecties hebben. Mijn idee is vrij laten van de kunst doormiddel van het toestaan van gekraakte podia en eigen initiatieven en dan komt er vanzelf iets goeds bovendrijven. Als ambtenaren gaan bepalen wat kunst is dat is een dom plan.Zeker een kern van waarheid hier, wat is kunst en wat is werk, ander voorbeeld; Zelfverklaard grafisch beeldkunstenaar versus Grafisch Ontwerper; het verschil tussen 'dit is geen werk maar een verlengstuk van m'n persoonlijkheid dus ik verdien creatieve ruimte want mijn inzichten doen ertoe blablabla, ik moet mijn expressie de vrije loop kunnen geven want iets anders kan ik niet en anders anders doet m'n tere weke zieltje huiliedehuil' versus 'een professionele vakbeoefening waarbij condities zijn afgezet tegen een afgesproken beloning, alleen levensvatbaar bij leveren van voldoende kwaliteit want anders wordt er simpelweg niet betaald'. Sowieso nooit begrepen waarom de een aan de lopende band subsidie krijgt voor z'n mislukte hobby en de ander het als zelfstandige maar uitzoekt want als je als Grafisch ontwerper niet rond kan komen ben je geen professional. Volgens mij is het enige verschil het labeltje dat je er vooraf zelf op hebt geplakt. Hierbij ook even mijn frustratie haha![]()
Was het wat?Ach ooit zocht een organisatie djs en elk die wou ging aan boord. Ik heb het 2 keer gezien… zero ervaring maar hop op t podium voor 100-1000 man…