Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je die van Reverb gekocht? Stond te koop in Estland voor 2.500€... was absoluut goeie prijs en helaas voor m'n neus weg. Gadver.Niet dat je er iets aan hebt, maar ik heb er afgelopen weekend een gekocht en hij zal zeker niet tegenvallen! Wat een heerlijke sound!
Aaah, dat is balen!Heb je die van Reverb gekocht? Stond te koop in Estland voor 2.500€... was absoluut goeie prijs en helaas voor m'n neus weg. Gadver.
Ja, dat klopt zeker! Maar ik had speciaal hiervoor verschillende synths verkocht.duur grapje wel, vraag me af of het echt zoveel waard is?
Luister gewoon al naar de eerste minuut van onderstaand filmpje...duur grapje wel, vraag me af of het echt zoveel waard is?
Persoonlijk vind ik 2750€ een normale prijs voor dit ding.
Ik kan wel netjes een kabel in elkaar solderen, maar heb niet de ervaring, noch het (professioneel) materiaal om zo een uitdaging in elkaar te zetten. Er mag werkelijk niets fout gaan.Als je hem zelf zou bouwen kostte de kit al iets van 1000 & de andere materialen 1500 of zo. Misschien dat jij iemand kan vinden die hem voor 250 in elkaar kan zetten ? Of zelf doen [lees: veel uren investeren] ?
Als je per se de CS80 sound wil, zijn er niet veel alternatieven. Maar ik heb de DD een aantal keren op mijn GAS-lijstje gehad maar als puntje bij paaltje komt, vind ik het toch teveel geld voor wat het is. De keren dat ik ermee heb kunnen spelen viel het me toch wat tegen in gebruik. Het is maar een klein kastje, het oogt en voelt niet erg 'premium', de bouwkwaliteit is discutabel (er zijn vaak problemen met USB noise bijvoorbeeld) en er zitten nog steeds bugs in de firmware. De klank is natuurlijk schitterend dus dat zal dan uiteindelijk de doorslag moeten geven. Maar ik kom op de Moog One dusdanig ver dat ik wel zonder DD kan. Als 'ie de helft was geweest zou ik er wel voor gaan denk ik.duur grapje wel, vraag me af of het echt zoveel waard is?
Als je hem zelf zou bouwen kostte de kit al iets van 1000 & de andere materialen 1500 of zo. Misschien dat jij iemand kan vinden die hem voor 250 in elkaar kan zetten ? Of zelf doen [lees: veel uren investeren] ?
Eerlijk gezegd, ik ben het wachten op Behringer een beetje beu. Ze zijn erg goed in hun PR & communicatie, maar als je het echt op de graad bekijkt is het intussen meer blabla dan boemboem. Ze verschuilen zich achter chip tekort, maar hoe komt het dan dat andere fabrikanten wel toestellen op de markt zetten...? Ok, nu komen ze met hun PRO800, maar heel de community zit intussen al jaren te wachten op de UB-Xa en de DS80. En de UB-Xa was beloofd tegen Q3 dit jaar. Maar geen teken van leven meer op dat FB kanaal en dus moet je je toch beginnen afvragen wat er aan de hand is. Want ze laten ook niks weten. En dat vind ik vrij respectloos naar een trouwe community aan wie iets beloofd was... Dus de DS80...ok maar wanneer?? In 2035??Ik wacht nog steeds op de DS 80 van Uli!
Klopt wat je zegt. Ik hou hoop..Eerlijk gezegd, ik ben het wachten op Behringer een beetje beu. Ze zijn erg goed in hun PR & communicatie, maar als je het echt op de graad bekijkt is het intussen meer blabla dan boemboem. Ze verschuilen zich achter chip tekort, maar hoe komt het dan dat andere fabrikanten wel toestellen op de markt zetten...? Ok, nu komen ze met hun PRO800, maar heel de community zit intussen al jaren te wachten op de UB-Xa en de DS80. En de UB-Xa was beloofd tegen Q3 dit jaar. Maar geen teken van leven meer op dat FB kanaal en dus moet je je toch beginnen afvragen wat er aan de hand is. Want ze laten ook niks weten. En dat vind ik vrij respectloos naar een trouwe community aan wie iets beloofd was... Dus de DS80...ok maar wanneer?? In 2035??