KeesVerkerk
Ouwe rot
Ik ben best blij met de laatste Arturia CS80 plugin. VS80? Wat is dat voor ding? De behringer is een ds80
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval de Prophet-6 en OB-6 van Sequential.Die MPE die de deckard's dream heeft is wel echt gaaf.
iemand bekend met andere analoge polysynths die MPE compatible zijn?
bIj andere bronnen wordt de DS80 genoemd zoals deze Behringer Gives an Update on their Yamaha CS80 Clone the DS-80
Baloran The RiverDie MPE die de deckard's dream heeft is wel echt gaaf.
iemand bekend met andere analoge polysynths die MPE compatible zijn?
Welcome to the club. VS80 is ook weer het eerste dat ik er van hoor... Zo kunnen we weer even verder en komen straks de LS80, KS80, PS80, QS80...Behringer begint mij te irriteren.
Eerlijk gezegd, ik ben het wachten op Behringer een beetje beu. Ze zijn erg goed in hun PR & communicatie, maar als je het echt op de graad bekijkt is het intussen meer blabla dan boemboem. Ze verschuilen zich achter chip tekort, maar hoe komt het dan dat andere fabrikanten wel toestellen op de markt zetten...? Ok, nu komen ze met hun PRO800, maar heel de community zit intussen al jaren te wachten op de UB-Xa en de DS80. En de UB-Xa was beloofd tegen Q3 dit jaar. Maar geen teken van leven meer op dat FB kanaal en dus moet je je toch beginnen afvragen wat er aan de hand is. Want ze laten ook niks weten. En dat vind ik vrij respectloos naar een trouwe community aan wie iets beloofd was... Dus de DS80...ok maar wanneer?? In 2035??
Voor wat ik hoor is die dik ok. Maar liefst wel op voorwaarde dat je top notch DA's gebruikt, want anders gaat het toch als in een doosje klinken. Ik heb 'm net gekocht. Ga wat prutsen nu...:-)Ik ben best blij met de laatste Arturia CS80 plugin.
Geen idee. gebruik geen MPE, maar ik dacht van wel.Is die van cherry audio ook mpe compatible
toch wel een groot verschil... ik hoorde het direct. maar goed, of het 4k aan verschil is weet ik niet![]()
Ja, natuurlijk is er verschil. Het zijn ook verschillende apparaten. Maar of dat dan respectievelijk 50K, 4K of in het beste geval 59€ waard is..? Doe mij dan maar de Cherry Audio GX80 voor 59€. (die heb ik trouwens ook gekocht) Nogmaals, ik heb die vergelijking tussen de 3 op 5 minuten tijd gemaakt. Geef me een halve dag, en dan zal het echt duidelijk worden. Dan spreken we over details... Dus ja, ik wil wel een Deckards Dream, maar imho zit dat in de categorie +/- 2K. Die 4000€ is er los over. Way to expensive voor wat het is. En straks komt Behringer met de VS80 en dan zal dat duidelijk worden...Heb een DD wel eens uitvoerig getest naast een CS60, en Een Deckards en een CS (80/70/60/50) zijn soundwise toch ook echt behoorlijk anders.