Waldorf we need the Kyra code - Teken AUB de petitie

ano220424

in de ban
in de ban
Vandaag liet Waldorf aan een ven de Kyra bezitters weten dat er geen firmware updates meer voor de Kyra zullen zijn.
(dat gebeurde al enkele keren als antwoord op diezelfde vraag)
Daarom werd er een petitie gestart om Waldorf te vragen de code vrij te geven zodat er toch verder kan worden gesleuteld.
(bv syncbare LFO's e.a. akkefietjes)
326515157_421512913464663_1861856090975982022_n.jpg

Ik vraag dus vriendelijk of jullie, mede-SF leden de petitie willen tekenen. Wellicht zijn de kansen klein dat Waldorf de code vrijgeeft, maar wie niet waagt...
Hier tekenen - de Kyra gemeenschap dankt u !

Ik wilde tekenen maar dan krijg je allerlei gezeik over andere petities en of je wilt delen op facebook wat ik niet heb, wel een gedoe zeg.

kun je op je buik schrijven.
dacht zelfs dat de Kyra niet eens 100% Waldorf ontwikkeld is.
zo wel gaan ze niet hun I.P. op straat leggen. zouden ze wel moeten doen vind ik.

ik vrees ook dat het niet gaat werken. Bij de Pulse 2 wilde ook veel mensen dat er een update kwam en dan vooral de grafische feedback op het scherm ala Blofeld ipv de grote patchnummers.

Erg vreemd dat ze net een Kyra met een ander kleur uitbrengen, en geen updates meer uitvoeren..

Bijwerken van de software is tijdelijk.Bij de meeste synth's is dit ook het geval.

Uiteraard is support tijdelijk en zijn nieuwe features een bonus, maar ik lees behoorlijk wat klachten over bugs die nog niet opgelost zouden zijn.

Ik heb de Kyra nu al een tijdje en ik moet zeggen dat ondanks zijn 'minpuntjes' (welke synth heeft dat niet?)
dit toch een synth van een ander niveau is. Tussen al het fraais dat ik heb is dit echt wel een aanvulling. Vooral om zijn duistere sound... Ik post binnenkort wat zelf gemaakte sounds. Er komt een soundbank met 128 patches die in samenwerking met Zoltan Freitag commercieel beschikbaar zal worden.

Signed.

Ik wilde tekenen maar dan krijg je allerlei gezeik over andere petities en of je wilt delen op facebook wat ik niet heb, wel een gedoe zeg.
Mja is niet best maar je kan steeds een linkje vinden om die andere 2 zaken te 'skippen'.

Uiteraard is support tijdelijk en zijn nieuwe features een bonus, maar ik lees behoorlijk wat klachten over bugs die nog niet opgelost zouden zijn.
Tsja, welke synth fabrikant doet dit wel helemaal netjes?

Nou ja zeg. Ik ook niet hoor. :-)
Mijn OP1 is opgeladen, de drumkit opgestelt en de gitaar gestemt.
Maar goed dit is dus de beperking van vandaag. hahahaha

Ik heb toevallig paar dagen terug een melodika in de speelgoed winkel gekocht.
Zo vals als wat. Denk dat ik die maar weg doe want dat kan niet goed voor mijn kids hun muziekale oor zijn.
@vinnieq heb jij geen interesse in een hele mooie vals melodika die geen zware toetsen heeft?

Back