Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hmm geprobeerd maar op mijn melodika gaat dat niet. Geen zwarte toetsen.Als wraak kan je nu ganser dagen "el condor passa" op valse melodica spelen in hun bijzijn!
Nee nietHeb je dan helemaal geen grenzen!

O, ik heb toch een grens. No panfluit allowed.de panfluit
Helemaal mee eens.Beperkingen stimuleren creativiteit
Ik ben op een punt gekomen dat er geen lelijk instrument meer bestaat.O, ik heb toch een grens. No panfluit allowed.

Er zijn idd competente mensen in de community die smeken om de broncode. Maar Waldorf blijft daar selectief doof voor. Wat hun beweegreden daar voor is, who knows? Het product is niet 'af' in die zin dat de sound 100% ok is, maar dat er ook dingen zijn die zeker aan de basis fout zitten. Midi Sync LFO's werkt bv niet. Men vraagt ook om de Filter draaiknop te kunnen gebruiken als data-wheel. (nu enkel mogelijk via +/- knoppen)De tekst van de petitie overtuigt mij (als buitenstaander) niet bepaald om te tekenen. Er wordt gesproken over dat het product niet af is, zijn er features die Waldorf in het verleden beloofd heeft die er toch niet inzitten? Een concrete lijst van problemen ontbreekt. Zijn er überhaupt mensen in de community die de skills en tijd hebben om updates te gaan maken?