Short Sunday Jam

Klinkt lekker, het meandert misschien een beetje te veel. Ik vind dat nadat je de peak tweakt ergens op 3/4 de muziek meer focus krijgt.
Ja, dit was echt een noodle moment.
Eerst een half uur gejammed en toen dacht ik : ik neem hem even op.
Daarna weer een half uur zitten pielen.
Of langer, ik was de tijd vergeten.

Lekker hoor, fijne vibe uit die peak met die swing erop! Die zou ik toch ook nog graag een keer binnenhalen, maar heb al zoveel poly's hehe

Heeel fijn... mooie track, goed gespeeld en gejamd.. sterk hoe je die puzzel legt van hand vrij maken, knopjes draaien, verder spelen.. nice.. Goeie mix, ook, trouwens..!

Als je wat vaker spelend wil jammen, kan je nog footswitches overwegen. Om bijv. halverwege dat ene kortje afterbeat hihatje te unmuten, of naar een andere pattern in je MC-707 te gaan, of [bedenk iets met midi] terwijl je doorspeelt, en met een sustain-pedaal kan je uiteraard noten vasthouden, heb je beide handen even vrij..

Laatst gewijzigd:
Weer heel fijne klanken en sfeer.
Thnx!
Lekker hoor, fijne vibe uit die peak met die swing erop! Die zou ik toch ook nog graag een keer binnenhalen, maar heb al zoveel poly's hehe
Thnx!
Hahahahahaha. Ik moet de klem er even opzetten. Grote verbouwing in aantocht en de prijzen..... Tja.
Heeel fijn... mooie track, goed gespeeld en gejamd.. sterk hoe je die puzzel legt van hand vrij maken, knopjes draaien, verder spelen.. nice.. Goeie mix, ook, trouwens..!

Als je wat vaker spelend wil jammen, kan je nog footswitches overwegen. Om bijv. halverwege dat ene kortje afterbeat hihatje te unmuten, of naar een andere pattern in je MC-707 te gaan, of [bedenk iets met midi] terwijl je doorspeelt, en met een sustain-pedaal kan je uiteraard noten vasthouden, heb je beide handen even vrij..
Bedankt!
De 707 kent geen 'volgende scene' midi commando voor zover ik weet. Maar ik ga er in duiken.

Hola Mooi :halleluja

Groeten van andreos:)
Thnx Andreos!
Dat zijn de betere momenten.

"Ow, ik moet al naar bed..."

Leuke jam sessie ook. De zingende lead sound is best wel geslaagd. Normaliter klinkt die Moog toch al snel iets agressiever.
Ja absoluut.
Met die 24db filter kun je hem wel temmen. Zeker de Subsequent 37 heeft minder dat agressieve dan z'n voorganger (Sub37). Iets met meer headroom voor hij gaat oversturen.
Sommigen vinden dat jammer, maar ik zit liever hier (net wat aan de zachtere kant) voor m'n meeste jams.
En is ik wil, kan hij echt wel rauw.

Back