Open Enter op IOS Chrome haalt soms tekens weg.

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
Sinds een tijd heb ik af en toe het probleem dat een enter in Chrome op iOS tekens weghaalt.

Soms hele zinnen.

Niet erg consequent helaas, maar wel vaak. Op de desktop geen last van. Het lijkt wel sinds de update waardoor de zachte enter niks meer doet. Zie het voorbeeld. Als ik bootsen typ, gaat het mis. De enters ervoor en na gaan wel goed.

Zou het te maken kunnen hebben met een autocorrect setting op je device?
Ik sluit niks uit, maar het klinkt niet logisch. Op dat moment ben ik geen woord aan het typen, maar een enter. In mijn beleving is er dan geen autocorrect aan de gang.
En daarbij is dit de enige site die er last van heeft (forum software zeg maar) terwijl ik echt veel gebruik maak van m'n iPhone en ook soortgelijke websites.
Mijn vermoeden is dat het een stukje javascript oid is wat dingen regelt in zo'n textbox die raar reageert op (bijv) een enter.
De enige oplossing die voor mij werkt, is gewoon niet typen op m'n iPhone op synthforum.

ik ook, heel irritant, zit je n heel verhaal te schrijven en hop 50% weg. Soms vertik ik dan gewoon opnieuw te beginnen schrijven :D
En dan tik je opnieuw, flikt ie t weer :stupid :dubbel: :stupid

Deze problemen worden inderdaad veroorzaakt door oudere bugs in de Froala-editor. We zullen moeten wachten tot een nieuwere versie daarvan in Xenforo wordt opgenomen. Gelukkig is er vorige week een "major update' van Xenforo aangekondigd (2.3 en 3.0) en ik neem aan dat daarin ook dit zal worden meegenomen.

Laatst gewijzigd:
Deze problemen worden inderdaad veroorzaakt door oudere bugs in de Froala-editor. We zullen moeten wachten tot een nieuwere versie daarvan in Xenforo wordt opgenomen. Gelukkig is er vorige week een "major update' van Xenforo aangekondigd (2.3 en 3.0) en ik neem aan dat daarin ook dit zal worden meegenomen.
Fingers crossed dan maar.

Ik heb het ook (soms?) bij IOS, Safari als browser..

Zelfde voor mij, vrij irritant… schrijf het dan meestal eerst in notes en plak het dan in het tekst veld.

Heb dit since ik een iPhone heb, en dan in combinatie met Safari. Weet niet of andere browsers dit ook hebben. Op de MacBook, in combinatie met Safari, ervaar ik het probleem niet.

Zelfde voor mij, vrij irritant… schrijf het dan meestal eerst in notes en plak het dan in het tekst veld.

Heb dit since ik een iPhone heb, en dan in combinatie met Safari. Weet niet of andere browsers dit ook hebben. Op de MacBook, in combinatie met Safari, ervaar ik het probleem niet.
Oh dat is wel slim eigenlijk. Maar dan kun je niet zo makkelijk reageren met citeren helaas.

Ik heb het ook nog steeds op iOS, hele zinnen zijn weg als je op n knop duwt om een volgende paragraaf te hebben. Ik ben gestopt met t opnieuw te schrijven. Ik heb t trouwens ook in de berichten naar anderen, hier. Jammer. Dan is de reactie maar korter.

Laatst gewijzigd:
O dat wist ik niet, werkt dat ook met ebay 'winning bid'? :D

Back