• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland R8 en R5 combi pack

Prijs
320 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Hoi,

Ik heb één Roland R8 en R5 pretpakket. Er is maar één voeding bij... Daarom voor beiden samen een mooie SF prijs: 320 euro samen.
De R5 heeft niet allemaal dezelfde sounds als de R8 dus die combi is zo gek nog niet.
Ik heb nog enkele kaarten voor de R8 die dan te koop komen maar moet nog even kijken, worden apart te koop gezet.
PRICED TO SELL - dus vaste prijs voor t pakket. Ze hebben geleefd, dus als je krasloze enz zoekt kijk verder.
18 euro verzekerd naar NL, België 10 euro ongeveer.
Ophalen is n optie, en testen.
Foto's komen er nog wel aan volgende week

En hop, prijsdrop: 300 euro voor beiden!!
Dus de R5 én de R8 incl één originele voeding voor 300 excl verzend.
Om je een idee te geven: ik héb al een R5 (ik ga die houden, ik vind m super)
Veel drum voor je geld hier ^^^^

Twijfel niet: als wat ik wil kopen verkocht is, gaat deze deal hier niet meer door en houd ik ze...
Kaarten worden pas verkocht als er een koper is voor dit pakket, en kunnen dan door die koper uiteraard ook gekocht worden. Ik lijst ze weldra een keer op incl foto's

BUMPah

Back