Als je op zoek bent naar puur een emulatie zou ik toch zoals Analogic aangeeft voor een TD-3 of Audiorealism Bassline gaan. Ik bezit beiden en ze blijven allebei aardig overeind zonder extra toeters of bellen. Voordeel van software is dat je het uiteraard meerdere malen in kunt laden, voordeel van hardware de knoppen en wellicht de in/outputs. Wil je aan de slag met automation en MIDI CC’s dan kun je de TD-3 schrappen, die benaderd het origineel inclusief een aantal van de ongemakken.
ik hoorde van mijn japane vrienden dat ROLAND TB-03 er mee gaat stoppen - of een MkII uitbrengen
ik heb zo eentje omdat ik de originele manier van werken heel leuk vind, met prettige ongemakken/accidenten
ok thanks voor de tips allemaal, iemand ook daadwerkelijk iets wat ze aan me willen verkopen ;-)?
ik sta open voor alle bovengenoemde software emulaties, of evt hardware ook prima!
Ik heb een Cyclone Analogic TT-303 Bass Bot V2 over voor €250. Vrijwel als nieuw.
Reden dat ie weg mag is omdat de echte er nu ook staat.
Voordeel van de Cyclone is dat het programmeren echt easy is! De resonantie gaat zelfs verder dan de TB.
En vergeleken met de Tehringer is dit gewoon de echte voor een 10e van de prijs.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.