Vactrols VTL5C3 en VTL5C3/2

Status
Please reply by conversation.

demian

Ojee
Ik ben op zoek naar een aantal goede vactrols van het merk Vactec, geen clones dus. Het is voor een te maken TWO59 Shaper module. Als iemand een betrouwbaar adresje heeft of er een paar heeft liggen dan ontvang ik graag een pm. :)

Dat is niet nodig hoor,als ik het goed heb zitten die vactrols erin als vc mixer.

Belangrijkste zal zijn enkele transistors of een bepaalde dual transistor die erin zit,ik weet niet wat erin zit.

Dan moet je deze transistor al weten de vinden en een selected hebben of het zou moeten zijn dat er op de pcb een compensatie circuit is ingebouwd zodat je geen specifiec selected transistor moet vinden.

Dat weet ik niet,moet je ff informeren.

Ah ja die 3958 zit erin zie ik

Om de timbre goed klinkend te hebben is het belang dat de sine die erin gaat op spec is ,dat is het belangrijkste,die komt van hun bijhorende osc modulle denk ik? ik zie geen input.

Pas op met de CA3130,die zijn heel statisch electriciteit gevoelig,niet te veel met vingers aanraken.

Laatst gewijzigd:
Trouwens ik zou die Dannysound Timbre kopen eerder..omdat die specifiek ontworpen is voor gebruik met external signals.

vanaf 2:25 hoor je de classic 259 sweep en die is pretty accurate.

Ik ben op zoek naar een aantal goede vactrols van het merk Vactec, geen clones dus. Het is voor een te maken TWO59 Shaper module. Als iemand een betrouwbaar adresje heeft of er een paar heeft liggen dan ontvang ik graag een pm. :)
Ik zie zo snel niet specifiek Vactec, maar van Newtone heb ik er ook weleens wat gehad. Deden het ook prima:

Ik zie zo snel niet specifiek Vactec, maar van Newtone heb ik er ook weleens wat gehad. Deden het ook prima:

Die onderste 'VACTROL' named zijn ('vintage') Perkin Elmers (of Excelitas de laatste batches die gemaakt zijn van dual Vactrols werden verkocht onder Excelitas,de singles PerkinElmer)

Die werden gemaakt tot ,al ondertussen enkele jaren geleden niet meer omdat het verboden is om ze nog de importeren zowel in USA als EU,de productie is dus volledig gestopt.

Allicht zijn er hier en daar nog nog stocks die slenteren en opgekocht worden maar omdat het een verboden product is neem ik aan dat dit de reden is dat het merk niet gebruikt wordt zodat men niet kan refereren naar de datasheet die het als verboden product zou reveleren.

Maar deze samen met de zeldzamere 'Vactecs' zijn de beste die je kan kopen,doch zoals eerder vermeld voor specifieke toepassingen ,tot zover ik weet enkel LPgates heb je een selected exemplaar nodig.

Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back