Chat gpt-x (jean Michel Jarre) Style

Tof hoor. Valt bijna niet te horen dat het is beïnvloed door JMJ. :P Die arpjes en die atypische akkoordwisselingen zijn wel echt... kenmerkend.

Misschien dat de lead iets harder had gekund met iets meer galm, maar niettemin zeker een leuk trackje.

• Duimpje
Duimpjes: axa
Lekker analoog 70/80 sound... :okdan:

Jarre zit steeds beter verstopt onder deze muziek,
en is bijna niet te tracen als een Jarre stijl, maar als
symfonische elektronische synthesizer muziek met een vleugje Jarre en dergelijke...

Heel goed gedaan...

• Duimpje
Duimpjes: axa
Een zeer geslaagd nummer, Alex :okdan:. Ik had hem bijna gemist ware het niet dat er onlangs toch nog enkele reacties op gekomen zijn waardoor ie terug onder de aandacht is gekomen. Ik hoor de typsiche sequence van Equinox Part IV en het spanningsopbouwende akkoord van datzelfde nummer. Daarbuiten hoor ik veel mooie, aanvullende arpeggio's en een liefelijke melodie :halleluja:.

Dit soort muziek katapulteert me tien jaar terug in de tijd wanneer dit soort muziek toonaangevend was op dit forum. Tegenwoordig wordt dit genre jammer genoeg erg stiefmoederlijk bedeeld.

Meer van dit, Alex ;).

:doei:

Danny

Wec zijn de dinosaurus van deze tijd. Tegenwoordig heb je minimaal 16 tracks nodig alleen al voor de snare.

Bedankt voor jullie commentaar en duimpjes. Hopelijk krijgt deze muziekvorm nog eens een revival. :)

Back