Waltzing JAMC-707

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
123,123,123
Heerlijk om te jammen.
Iets maakt dat een walsje mij meer inspiratie lijkt te geven dan een 4/4.
Misschien omdat ik het niet zo vaak gebruik, maar deze keer dus wel.
Wederom bedacht om drone footage te ondersteunen, maar vooral voor de lol.

ja lekker stuk.
Vind het lekker ingetogen en mooie combi aan sounds.
Drums zijn het niet. Had je beter drumloos kunnen houden.
Tof verder

tof, zit veel moois in! Zou wel een keer een afgeronde track willen horen uit deze jams. Het geluid is al heel mooi vind ik, maar ik vind ze erg lang als track.
Thnx.
Ja, lang zijn ze zeker.
(zo gaat dat bij jammen bij mij)
Al is lang natuurlijk relatief. Er kwam hier laatst nog een track van 60 minuten voorbij :)
De gemiddelde spanningsboog van een tiener kan ik iig vergeten.
Mijn jams zijn meer bedoeld als achtergrondmuziek voor 'niet actief' luisteren. Een beetje alsof er een radio DJ op de achtergrond plaatjes aan het draaien is.

Zelf zie ik ze als 80% af.
En dat is momenteel het 'hoogst haalbare' binnen mijn budget aan : geld, motivatie, kennis, kunde, vaardigheid en vrije tijd :)

Laatst gewijzigd:
Ben het ermee eens dat de drums niet echt veel bijdragen, maar voor de rest is het alweer een puike track. Ik vind het ook mooi hoe je filmpjes altijd heel didactisch uitleggen welke keuzes je maakt.

Ben het ermee eens dat de drums niet echt veel bijdragen, maar voor de rest is het alweer een puike track. Ik vind het ook mooi hoe je filmpjes altijd heel didactisch uitleggen welke keuzes je maakt.
Waarvan akte :)
Thnx. Leer ik weer van!
Mijn volgende jam wordt rondom het thema 'less is more'. Dat geldt dus vooral voor mij.
En bedankt! Ik vind het leuk om te doen en als anderen er wat aan hebben, nog mooier!

Back