flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Power to the people
Wat een soap verhaal zeg. How to ruin your business
Wat een soap verhaal zeg. How to ruin your business
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De klant heeft inderdaad invloed blijkt. Ze zullen naar ik mag aannemen wel e.e.a. onderzocht hebben voordat ze de switch naar sub-only maakten. Ze zullen waarschijnlijk ook wel wat backlash en potentieel verlies van wat klanten ingecalculeerd hebben. Dat het van deze omvang en aard zou zijn heeft ze blijkbaar overvallen.
Een bedrijf kan ook een foute inschatting maken. Prima dat ze erop terugkomen.
Nu afwachten hoe het er straks uit gaat zien.
Zwets niet zo slap, de meeste van die gasten werken gewoon in de business en doe het YT kanaal er gewoon bij.Het droge feit dat mensen doen wat de 'influencers' zeggen ( ga eens gewoon werken met je klauwen voor je geld man) geeft geen hoop voor den toekomst.
AI zal de rol van influencer over gaan nemen en dan kan je gaan lachen.
Nee. Komt nog steeds nieuwe software uit. UA heeft wel townsphere overgenomen.Die zijn toch een tijd terug overgenomen en "legacy software" geworden zonder nieuwe ondersteuning ?
Die auto's zijn volgens mij gewoon 24/7 online. Dat schakelen ze gewoon op afstand in of uit. Net als dat ze met een chip constant je auto kunnen tracken.Geldklopperij inderdaad. Ik vraag mij af hoe die opties worden stopgezet/teruggedraaid bij eindigen abonnement of wanbetalers.
ze tracken alleen als je je subsciption betaald .....Die auto's zijn volgens mij gewoon 24/7 online. Dat schakelen ze gewoon op afstand in of uit. Net als dat ze met een chip constant je auto kunnen tracken.
ik zal mij niet haasten :-)“Following your feedback, we are bringing back the option to purchase and update perpetual Waves plugin and bundle licenses, side-by-side with the new Waves Creative Access subscriptions. We are working to make perpetual licenses available to you again as quickly as possible. We will post real-time updates here as soon as they are available.”
Ik heb vannacht een antwoord gekregen op mijn "support request" en dat is een copy/paste van de "brief" van de CTO Meir Shashous van 29 maart 2023. Toch netjes om een antwoord te krijgen. Ten tijde van de Bitwig outrage heb ik niets meer vernomen van Bitwig.Ik heb toch even een mailtje gestuurd want in de oude voorwaarden voor het update plan stond dat je ten alle tijden de update kunt doorvoeren. Mocht ik nog iets horen dan zal ik dat hier delen.