CollApril 2023 - jserle & klinkske

Beter dan dat lied over die fluit, maar het doet me er ook weer aan denken.
Wel hipotentie dus!

LOL, het snijvlak van cabaret en electronische muziek, grote grijns op mijn gezicht, leuk! :)

Ik val nog liever dood 😁

Lijkt me zoals autosync voor dj’s

Not gonna happen. Ever

Laatst gewijzigd:
muziek keuze, timing en de feel voor wat de zaal nodig heeft is belangrijker dan de sync (just saying... 8o) )

Het is voor mij duidelijk dat ik geen kar trek. Als de partner dat ook niet doet, dan heb ik een probleem. Dus heb ik “iets” online gezet. Ik had er ook voor kunnen kiezen niks online te zetten, dat is waar. Dit vroeg een flinke bak lef om te posten. Verwacht ik lof? Nee. Volgende keer post ik niks. Of de lege manke 3.5 minuut durende demo, dat kon natuurlijk ook. Dat vroeg nog meer lef.
ik heb best wat geleerd in deze knoeiboel. Mijn partner had ook plezier. Dat t resultaat er dan niet is, is eigenlijk onbelangrijk.

Geweldig origineel ALLEMAAL (dus ook de stemmen out of sync, juist prima!) en ondanks de posts van Klinske over zijn/de moeilijkheden spat het plezier er toch vanaf! Die trompet (of wat is het) die meeloopt met de melodie (of andersom) vind ik een vondst!

Ai, vervelend dat jullie tegen wat dingen aanliepen. Hoop dat het @jserle gelukt is om iets af te ronden waar jullie toch te vrede mee zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
Ondertussen toch nog heel wat geleerd van de uitdaging.

.. OSB video beeld mixing. Met webcams. Statieven knutselen. Dan > Afmixen met Pinnacle.

.. Zang-stem-treffen. Op toon. Begin er maar mee. Geen analoge synth`s gebruiken als ze niet zuiver staan.

.. Antwerps dialect wat ik imiteerde althans dat vertelde men mij in Brugge .BE - België als Nederlander zijnde. Dacht ik dat iedere Belg zo praatte. Wat dom van mij.🤓🤭🤣

.. De provinciën van België. Zuid Brabant bestaat niet Noord-Brabant wel als Nederlandse provincie . In België is dat provincie Antwerpen
Verder daaronder naar het zuiden dan nog Vlaams en Waals Brabant in België met in dat centrum Brussel.

.. Moet nog bij leren om het tot een aanvaardbaar geheel te maken.

Met al dat 30km/u en fietsstraten wordt provicie antwerpen een hele parking inderdaad… de bezoeker mag in stad antwerpen dan weer niet meer parkeren in de straten vanaf augustus. Dus beste toerist, blijf er vrolijk weg zou ik zeggen, dat doe ik,ook zoveel mogelijk ondanks ik er werk en werd geboren. In de provincies rond Antwerpen noemen ze Antwerpen dan weer parking. Benieuwd of er in NL ook zo n streek ik. Jullie hadden al reserve Belgen dacht ik :)

Jullie hadden al reserve Belgen dacht ik :)
Reserve Belgen daar behoor ik toe. Dat zijn Zeeuws-VLAMINGEN.
Die lijken sprekend op de mensen die net over de grens wonen.
In ALLES, taal gewoontes e.d. Amsterdam was ook mijn geboorteplaats.
In Amsterdam daar kun je met de auto ook niet meer parkeren behalve in de omliggende plaatsen. Wel overeenkomsten.

Hahaha, wil ook wel zo een sterre doosje :)
Lollige track geworden, leuk

Back