Effe update, ik had een aantal stukjes bas ingespeeld, clean (met mijn zelfbouw shortscale Musicman Stingray achtige 5-snaar), fuzz (Squier Bronco door een kloon van een woolly mammoth fuzz), en fuzz gecombineerd met envelope filter (dezelfde Bronco, door dezelfde fuzz, met een Source Audio envelope follower).
Daarnaast ook een stukje synth lawaai gemaakt, met de MusicThing Radiomusic gemoduleerd door van alles en nog wat, en wat nootjes uit de Digitone, in twee VCO's door een ringmod, door een minimoog VCF/VCA combi door een BBD delay module die ook weer voorzien is van modulatie. Die twee dingen gaan dan een Chase Bliss Habit pedaal die er wat stukjes van vroeger doorheen strooit.
Geertjan had in eerste instantie een opzet gemaakt (op basis waarvan ik bovenstaande heb gedaan), en heeft daarna aan de struktuur gesleuteld zodat het geheel compacter en samenhangender is geworden. Er gebeurd veel in de track, en er is veel te ontdekken m.i.
Hij moet wel nog een ietsje korter misschien, hebben de andere teams daar ook last van?