Synthsforever
Stamgast
Ga zo nu en dan werk van mijn broer posten en eens kijken wat jullie er van vinden.
Enjoy, cheers
Enjoy, cheers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga zo nu en dan werk van mijn broer posten en eens kijken wat jullie er van vinden.
Enjoy, cheers
Dankjewel man voor het complimentKlinkt lekkerIk ga de rest ook ff checken
![]()

Prachtig compliment dankDit is van hetzelde niveau als "Lost but not Forgotten" ... en om eerlijk te zijn: je hoort niet gauw iets van dat niveau hier op het forum (zonder afbreuk te willen doen aan de medeforumleden).
Ooit ben ik eens in de TV-studios van de VRT geweest en heb daar David Baeck ontmoet, één van de huiscomponisten van de televisie- en radiokanalen van de Vlaamse openbare omroep. Hij liet me wat van zijn werk horen en jullie composities komen op hetzelfde niveau.
Zijn jullie niet professioneel met muziek bezig want dat zou zo maar kunnen?
![]()
DankJa mooie dingen idd. Heb er ook wat afgeluisterd.
Prachtig compliment dank
Niet professioneel gewoon voor de fun of it.
dit soort nummers kunnen letterlijk op dagelijkse basis worden geschreven.
het zit er nu eenmaal in en komt er ook volcontinu terug uit en tegen sneltempo.
De meeste van deze werken zijn gemaakt op maximum een paar uurtjes tijd.
Nogmaals dank voor dit compliment![]()
Dan zijn jullie wat mij betreft geniaal, hoor. Ik zwoeg en zweet dikwijls weken, zoniet maanden op sommige nummers. Als jullie dergelijke composities aan de lopende band kunnen uitdenken, zou je best eens informeren om verder te gaan. Documentairemuziek, filmmuziek, ... met dit niveau kunnen ze het werk overal wel gebruiken.
Eingelijk ook helemaal geen verstand van hoe dat deftig aan te pakken buiten dan hier en daar wat werk delen met mensen.Dan zijn jullie wat mij betreft geniaal, hoor. Ik zwoeg en zweet dikwijls weken, zoniet maanden op sommige nummers. Als jullie dergelijke composities aan de lopende band kunnen uitdenken, zou je best eens informeren om verder te gaan. Documentairemuziek, filmmuziek, ... met dit niveau kunnen ze het werk overal wel gebruiken.

Wij zijn van België - AntwerpenIk zou wel een beetje prive les kunnen gebruiken van je broertje
Hij woont toevallig niet aan de Belgische kust
Eingelijk ook helemaal geen verstand van hoe dat deftig aan te pakken buiten dan hier en daar wat werk delen met mensen.