Werk van mijn broertje

Klinkt lekker 8~ Ik ga de rest ook ff checken:halleluja

Dit is van hetzelde niveau als "Lost but not Forgotten" ... en om eerlijk te zijn: je hoort niet gauw iets van dat niveau hier op het forum (zonder afbreuk te willen doen aan de medeforumleden).

Ooit ben ik eens in de TV-studios van de VRT geweest en heb daar David Baeck ontmoet, één van de huiscomponisten van de televisie- en radiokanalen van de Vlaamse openbare omroep. Hij liet me wat van zijn werk horen en jullie composities komen op hetzelfde niveau :okdan:.

Zijn jullie niet professioneel met muziek bezig want dat zou zo maar kunnen?

:doei:

Dit is van hetzelde niveau als "Lost but not Forgotten" ... en om eerlijk te zijn: je hoort niet gauw iets van dat niveau hier op het forum (zonder afbreuk te willen doen aan de medeforumleden).

Ooit ben ik eens in de TV-studios van de VRT geweest en heb daar David Baeck ontmoet, één van de huiscomponisten van de televisie- en radiokanalen van de Vlaamse openbare omroep. Hij liet me wat van zijn werk horen en jullie composities komen op hetzelfde niveau :okdan:.

Zijn jullie niet professioneel met muziek bezig want dat zou zo maar kunnen?

:doei:
Prachtig compliment dank 🙏

Niet professioneel gewoon voor de fun of it.
dit soort nummers kunnen letterlijk op dagelijkse basis worden geschreven.
het zit er nu eenmaal in en komt er ook volcontinu terug uit en tegen sneltempo.
De meeste van deze werken zijn gemaakt op maximum een paar uurtjes tijd.

Nogmaals dank voor dit compliment 🙏

Prachtig compliment dank 🙏

Niet professioneel gewoon voor de fun of it.
dit soort nummers kunnen letterlijk op dagelijkse basis worden geschreven.
het zit er nu eenmaal in en komt er ook volcontinu terug uit en tegen sneltempo.
De meeste van deze werken zijn gemaakt op maximum een paar uurtjes tijd.

Nogmaals dank voor dit compliment 🙏

Dan zijn jullie wat mij betreft geniaal, hoor. Ik zwoeg en zweet dikwijls weken, zoniet maanden op sommige nummers. Als jullie dergelijke composities aan de lopende band kunnen uitdenken, zou je best eens informeren om verder te gaan. Documentairemuziek, filmmuziek, ... met dit niveau kunnen ze het werk overal wel gebruiken.

Dan zijn jullie wat mij betreft geniaal, hoor. Ik zwoeg en zweet dikwijls weken, zoniet maanden op sommige nummers. Als jullie dergelijke composities aan de lopende band kunnen uitdenken, zou je best eens informeren om verder te gaan. Documentairemuziek, filmmuziek, ... met dit niveau kunnen ze het werk overal wel gebruiken.
❤️

Eingelijk ook helemaal geen verstand van hoe dat deftig aan te pakken buiten dan hier en daar wat werk delen met mensen.

Ik doe nu muziek voor een docu/film en de director en editor zijn heel tevreden.
Is eigenlijk toevallig op mijn pad gekomen.
Ik heb meerdere vrienden die film maker zijn en werd toevallig gevraagd.
De editor die voor de NL tv werkt dacht dat ik dit profesioneel deed.
Die andere filmmaker wil nu ook graag samenwerken.

Onlangs kocht ik een Matrix brute van iemand die sounddesgn en muziek voor games deed.
Hier wat links die hij deelde.

Games and mods development for Windows, Linux and Mac (mod community)
http://forums.indiegamer.com/

1 van de taktieken is om de soundtrack en sounddesign voor een game mod te doen.
En als je dat heel goed doet kun je in die wereld raken.
Wellicht dat je hier wat aan hebt.

Man wat ben ik blij en dankbaar dat jij dat kan doen !
mooi om dit te lezen en wens jou alle succes van de wereld toe in je muziek carrière ❤️
dankjewel voor de tips 🙏

Ik zou wel een beetje prive les kunnen gebruiken van je broertje 8):biertje:

Hij woont toevallig niet aan de Belgische kust

Ik zou wel een beetje prive les kunnen gebruiken van je broertje 8):biertje:

Hij woont toevallig niet aan de Belgische kust
Wij zijn van België - Antwerpen 😊
voor privé les is er geen tijd vrees ik.
bedankt alvast voor het compliment 🙏

Eingelijk ook helemaal geen verstand van hoe dat deftig aan te pakken buiten dan hier en daar wat werk delen met mensen.

Als je dit soort muziek in snel tempo kan maken, kan het commercieel gezien zeker interessant zijn.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn om hier iets mee te doen, zolang je via via de juiste mensen tegenkomt die je op weg kunnen helpen.
Ik heb eens via Marktplaats iemand ontmoet die z'n geld verdient met trailer muziek, stock/production/sync muziek maken en verkopen.
Z'n muziek is o.a. gebruikt door BBC, Discovery Channel, e.d.
Hij runt samen met een paar anderen een label dat verbonden is aan BMG Production Music.

Ik zou zeggen bekijk het eens en PM me maar als je z'n contactgegevens wil hebben.
Hij is zeer benaderbaar en heeft mij toen wat tips gegeven voor als ik die richting op zou willen.

Mooi hoor, hij heeft talent. Hou het forum goed in het oog, want ik begin connecties te hebben in de Game-wereld. En dit zou een geweldige toedrage zijn tot de gamingwereld.

Zeg hem : TOP !

Gloomy.

Back