Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond bombario altijd al n held maar als ie ook nog eens meer en meer sporten doet ben ik helemaal overtroefdDat is niet helemaal waar. Naarmate ik meer weet, worden mijn projecten ambitieuzer. Dat merk ik vooral tijdens het mixen, waarin ik wel eens een kraakje hoor. Het aantal SPORTEN en plugins dat je gebruikt telt ook zeker mee. Polyfonie ook trouwens. Er zitten patches in Diva waar ik geen 5 noten tegelijk van kan aanslaan. Dan gaat mijn pc echt over de zeik.
Haha, sporen. Maar je moest eens weten. Ik was gisteren noodgedwongen korfbalcoach tijdens het schooltoernooi van mijn zoon. Niemand anders wou. 's Ochtends moest ik nog een filmpje kijken en geen deelnemer kende de spelregels. Een keer raden? We werden eersteIk vond bombario altijd al n held maar als ie ook nog eens meer en meer sporten doet ben ik helemaal overtroefd
Dat valt mij ook enorm mee. Mijn pc heb ik zo'n 10 jaar geleden op maat laten maken. Onlangs heb ik hem wel volledig laten nakijken en de ventilatoren waren compleet op. Dat kostte me 450 euro, met wat extra geheugen erbij. Dat is goed te doen.voor video editing en renderen wellicht. voor audio en muziek kan je best lang met een machine doen.

Toch geloof ik wel dat we de komende jaren steeds meer online zullen gaan zien en dan voor veel goedkoper dan je nu ziet zodat het aantrekkelijk kan worden voor mensen die niet steeds hun daw willen upgraden of voor diegenen die hun eerste start maken in het muziekgebeuren of door mensen die live online met elkaar muziek willen maken en helemaal als glasvezel goed verspreid is.Al het cloud gedoe bvb. wordt heel aanlokkelijk en 'vooral luchtig' voorgesteld, maar... het is gewoon een voorbode voor het totaalpakket van enkel nog 'te huren software en plaats voor je data'. Geen huur betaald, pech.
Hopelijk gaan gebruikers eerder beseffen waar ze aan meedoen, voordat het zover is.
Gebruik je verstand, zolang het nog van enig nut is (en niet vervangen werd door IA).
AmenAls ik met mijn bescheiden huidige pc geen fijne muziek kan maken heeft het geen zin om er meer geld in te stoppen.
Gebruik de zoekfunctie, er is al best veel over geschreven op dit forumWeet iemand iets leuks wat draait op Linux?
Ik heb ermee gewerkt maar ik raad 't je af ivm driverproblemen of je moet zo'n kant en klare daw van ze nemen en verder niet teveel plugins erbij nodig hebben.Maar heeft iemand hier wel eens iets gedaan met Linux?
Je moet wel het hele verhaal vertellen, jij zegt dat het tof is maar ik heb een jaar of 12 geleden met Ubuntu het geprobeerd en een jaar of 6 geleden opnieuw toen ik een nieuwe pc had gebouwd en elke keer na een tijdje werkten sommige zaken nietLinux is tof, of FreeBSD er is werkelijk van alles.