jando - marina [downtempo electronic]

jando

schelpdier

Heb ook weer wat nieuws voor elkaar gekregen. Het startpunt was een wat meer downtempo hip-hop beat en vanuit daar aan de slag gegaan met phase plant, pigments, abbys en hier en daar wat samples en effecten. Best wel blij, maar nog wat twijfels over het 'refein'

Viel Spaß!

Tof sfeertje. Het doet me een beetje aan Enigma denken als die pads erbij komen. Die shuffles rond 1:22 en 2:55 zijn leuk gedaan.

Ik vind de kick wel erg 'tokkerig', als je begrijpt wat ik bedoel. Alsof er veel te veel mid en te weinig laag in zit. De hele mix is ook wel erg dichtgesmeerd, ik zou kijken of je wat ruimte kunt maken door te eq-en, minder te compressen of gewoon sommige dingen soms wat zachter te zetten.

O ja, en zonder einde is het sowieso nog onaf. :-)

Dank voor de feedback Stupide, ik ga nog eens zitten voor de mix, ik heb te lang aan deze gesleuteld, het moest er maar uit en nu is m'n brein gefrituurd.

Zelf vond ik de kick wel tof eigenlijk, maar het klopt wel dat 'ie minder laag heeft. Speciaal voor jou ga ik nog een minder abrupt einde maken :)

Dank Gloomy, mooi dat je hem weet te waarderen.

Inmiddels alvast wat verbeteringen in de mix gebracht, en er een eind aan gebreid.

Ik trek deze swing niet, de bass klinkt sesamstraat
Ik luister door en raak rustig haha die break!
Niet bijzonder maar wel functioneel
Daarna een beetje te veel van het zelfde om maar iets te zeiken 8o)

Haha ik zou nog eens een andere bas sound kunnen proberen maar denk dat het hem verder niet voor jou gaat worden 😅

Back