Alsof er een mug in je oor zit... niet te doen.Autotuned vocals. Haat is een te licht woord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alsof er een mug in je oor zit... niet te doen.Autotuned vocals. Haat is een te licht woord
Brrrritney!-Alle handclaps
-Bij zang die kreuntjes voordat het eerste woord komt (Barry White heeft hier met nadruk ontheffing)
-Ik dacht dat Guus Meeuwis het PSV-stadion eindelijk eens met rust ging laten. Blijkt 'ie dit jaar alweer te gaan komen...
A: Alle voetbal-BBQworsten-Tokkietunes waar je 'lekker op kan stampen PAM!PAM!PAM!' Echt je hersencellen sterven bij bosjes af.
B: Alle 'Moderne' Kleutermuziek met een net iets te harde bassdrum: daarmee kweek je namelijk punt A.
duh. Ik kan tenminste nog naar Kung Fu fighting luisteren zonder dat het de ultraslowdubintheclubfatbike26mixftronaldo is. Om over de obscure zaken nog maar te zwijgen.Misschien moet ik toch maar die duizenden LPs, CDs, en cassettes houden voordat de Kristalnacht van de Volksvoorkeurnazis plaatsvindt