krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Wel bijzonder dat de mijne het dan niet doet?Ik heb een collega gechecked. Zijn vrouw heeft nexus 7 en daar draaien de trappers terug wanneer je het achterwiel terugdraait
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel bijzonder dat de mijne het dan niet doet?Ik heb een collega gechecked. Zijn vrouw heeft nexus 7 en daar draaien de trappers terug wanneer je het achterwiel terugdraait
Ik heb net ff gechecked want je klinkt overtuigend en idd; ook bij mij gaan de trappers achteruit dus dat klopt, dat heeft dan toch met de weerstand van die palletjes te maken.Ik heb een collega gechecked. Zijn vrouw heeft nexus 7 en daar draaien de trappers terug wanneer je het achterwiel terugdraait. Zoals ik al zei, totaal normaal aangezien de palletjes (of welke vorm van weerstand) ervoor zorgen dat de kracht van je crank via de ketting je achterwiel in beweging brengt. Als je pedalen niet mee terug zouden draaien, zou het betekenen dat je geen weerstand voelt wanneer je trapt en dus ook niet van je plek zal komen. Zo werkt een vrijloopnaaf. Mbt het ratelend geluid, dat komt echt uit je naaf en niet uit je derallieur.
![]()
Binnenwerk Shimano Nexus 7 versnellingsnaaf SG-C3001-7R (182 mm as) | bol
Binnenwerk Shimano Nexus 7 versnellingsnaaf SG-C3001-7R (182 mm as). Binnenwerk Shimano Nexus 7 versnellingsnaaf SG-C3001-7R (182 mm as) |...www.bol.com
Eerste die ik tegenkom. Verder zoeken levert misschien beter op...

): draaien de trappers achteruit als ik de fiets achteruit rijd?