Vintage prijzen aan het zakken of stijgen?

hmnmm, Eerder "Dat heet Reverb". Totaal gehypte vraagprijzen in de hoop dat er iemand hapt en in de hoop dat men gaat denken dat dat is "wat het waard is".

Dat soort vraagprijzen heeft 1 voordeel: ik kan mijn 909 en 808 voor 8K aanbieden, ook al heb ik helemaal geen 909 en 808. Als een gek ze wilt kopen, scoor ik ze rap voor een normale prijs. Ik bedoel, als we dan toch synths als belegging zien kunnen we meteen full wolf of Wall Street gaan.

Die 5 jaar maakt geen sence bij mij.. enige wat ik kan bedenken is hij hem virtueel onbereikbaar wil houden en wellicht verhuurt ie hem wel!? aangezien dit model ook niet mint is. Heel apart.

Hopen dat een hoge prijs roepen ooit invloed heeft, of dat hij een nog steeds hoog voorstel krijgt, of dat hij aan zijn vrouw kan zeggen dat hij te koop staat...

Er staan zoveel debiele advertenties op Reverb en eBay. Het enige dat ik kan bedenken is dat ze hopen dat iemand lager biedt dan hun vraagprijs maar wel fors boven de 'normale' marktwaarde zodat beiden het gevoel hebben een goede deal te hebben gemaakt.

Hopen dat een hoge prijs roepen ooit invloed heeft, of dat hij een nog steeds hoog voorstel krijgt, of dat hij aan zijn vrouw kan zeggen dat hij te koop staat...
Hahaha, die laatste is wel een goeie lifehack voor gearhorders met klagende partners.

Dit is wat normaler, maar ook 5 jaar..
1 offer..

Is het een tactiek om je studio die je gebruikt gewoon alvast te koop aan te bieden?

IMG_7007.jpeg
IMG_7006.jpeg

Dat soort vraagprijzen heeft 1 voordeel: ik kan mijn 909 en 808 voor 8K aanbieden, ook al heb ik helemaal geen 909 en 808. Als een gek ze wilt kopen, scoor ik ze rap voor een normale prijs. Ik bedoel, als we dan toch synths als belegging zien kunnen we meteen full wolf of Wall Street gaan.
Geweldig idee 👍en dan blijkt hij er bij aankomst bij de koper anders uit te zien dan op je geleende foto's. Kun je een retour verwachten. Goud !

Wie niet waagt, die niet wint.
Zoals je het maakt, zo heb je het..

Back