Vintage prijzen aan het zakken of stijgen?

Moet zeggen dat de vormgeving mij altijd aangesproken heeft maar vond hem toen al prijzig. Heb zelf alleen die kick module gehad van jomox. Weleens de drumbakken getest voor het Alphabase tijdperk maar die konden me niet warm krijgen. Had laatst wel de moonwind in mn mandje, maar ik leeg mandjes net ze hard als dat ik ze vul tegenwoordig.Maar 12k voor deze synth. Misschien dat iemand die hem heeft gehad kan zeggen of dit echt zoveel waard is en met name waarom...

Jomox, ik heb de 888 recent verkocht. klinkt goed, boel gedoe om ermee te werken, i gave up.
Mocht ik die syn bak hebben, out it went :D - life is too short - ik heb genoeg gemerkt wat een gedoe t is en lezen kan je er ook vlot over overal. Avoid

Ik heb me weleens laten vertellen dat de firmware in de Sunsyn aan de brakke kant is (sowieso niet de sterkste kant van Jomox), maar ik heb er zelf nooit eentje beroerd of zelfs in het echt gezien geloof ik. Lijkt me wel een vet ding.
Er is ook een MK2 die had verbeterde OS. Geen idee of een MK-1 echt zo gare OS heeft. Heb er een keer een gezien/ beet gehouden. Mooi ding om te zien ;-)

Ik had ooit de Airbase 99, die kon wel echt goed rossen. Toch uiteindelijk weggedaan omdat ik een beetje in dezelfde sweetspots/geluiden bleef hangen die ik op een gegeven moment wel gehoord had. Die encoder die erin zat was ook niet helemaal fris, met skipping values enzo.

ik denk dat als je mijn uren betaalt ik een 909 vind voor 3500

niet vragen hoor, ik zou hier beter wat meer met gear ipv internet bezig zijn

Ik had ooit de Airbase 99, die kon wel echt goed rossen. Toch uiteindelijk weggedaan omdat ik een beetje in dezelfde sweetspots/geluiden bleef hangen die ik op een gegeven moment wel gehoord had. Die encoder die erin zat was ook niet helemaal fris, met skipping values enzo.
Die Airbase was ook vrij snel verkocht hier op het forum laatst.

Vooral een nette vinden,. Geen verkleurde zijkanten. Op zich voor nette prijs, kan ik me er ook wel overheen zetten. Tb-303 is ook moeilijk in nette staat. of kenton kitje er in is ook niet verkeerd.

deze zou ik niet doen :)

Schermafbeelding 2026-08-01 om 17.05.48.png

Heb een tijd een Sunsyn gehad, echt wel een vet ding. En het OS is gewoon te upgraden door Jurgen van Jomox. Is niet echt heel brak. Ook niet helemaal strak. Maar goed genoeg.

Sorry, mijn Duits is niet meer wat het geweest is, waarom zou je dit niet doen?
die foto's lijken me software :) Staat ook al veel te lang te koop. Scam.
Het is ook nogal Frans Duits.

die foto's lijken me software :) Staat ook al veel te lang te koop. Scam.
Het is ook nogal Frans Duits.
Lol! Heb ik nog wel een leuke uit de oude doos omtrent 808 memorabilia.
Als 808 fetishist krijg ik nog wel eens regelmatig 808 gerelateerde cadeaus, vaak gemakzucht (naar mijn beschijden mening dan) en als je ziet wat er allemaal voor Chinese meesterwerkjes de revue zijn gepasseerd lig je dubbel :)
Zo dacht ik een al zeg ik het zelf zeer shattig en ook nog verdraaid handig tasje (je weet wel zo'n tasje veelal populair bij bepaalde groepen hangjongeren) te krijgen voor mijn verjaardag.
Bedrukt met de oh zo wonderschone 808, maar helaas pindakaas :)
Jullie raden het vast al, hebben die Patjakkers dus afbeeldingen van de plugin gebruikt :)
Ik zie de humor er wel van in!

Back