Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha, dat gaat bij mij niet lang goedHEER-LIJKE plaat!! Alleen mijn subwoofer doet het huis daveren![]()

Dank!MOOI
dankje, groeten terugHola cutdisco.
Een aparte track
Groeten, van andreos![]()

Ah kijk, ja dat zou best wel eens kunnen, als ik hem lager stem dan verdwijnt de punch. Hier op m'n adam's klinkt het goed, elders kan het natuurlijk vertekenen. Maar goed om te horen, kritiek welkom!Stevig nummer...
Of het ligt aan mijn EQ of installatie...
Maar die lo-bass drum mag iets (qua frequentie) lower, zodat het meer doom (ofzoiets)
in de bass-drum zit...
Je hoeft niet te stemmen maar EQen...als ik hem lager stem dan verdwijnt de punch.

bewust een beetje zo gelaten eigenlijk maar, kon je het verstaan?Fijne track, onverwachts ook (voor mij). Stemmen zijn een goede aanvulling, zouden misschien een tikje duidelijker in de mix mogen (of iets harder).
Maar goed om te horen wat een ander er zoal van vind, dankjewel. En in het algemeen, de mixdown is altijd een dingetje, ben ik dan tevreden voor het moment, op een later tijdstip denk ik er weer anders over, bv als je het over een PA hoort. Maar goed, masteren vind ik nog altijd een vak en bij een serieuze release geef ik zoiets ook graag uit handen