Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hola googol.Goede cinema nummertje
De strings zijn een beetje verlegen/twijfelend tegenover de drums...
Hello incognito,Mooie track Andreos. Past qua sfeer goed bij het thema dat je aansnijdt.![]()

+1Goede cinema nummertje
De strings zijn een beetje verlegen/twijfelend tegenover de drums...
Hola Metatron,Als ik naar het foto's kijk in die bij de Soundcloud clip staat, dan past deze muziek daar goed bij.

hola Taegawa,Leuk om te maken, zo'n filmische score!
En wat opbouwende kritiek, je deelt immers om te leren toch?
Drums zijn erg repetitief en overheersen, dat is geen gunstige combinatie. Melodie van de strings komt wat random over en er is weinig expressie bij de strijkers, dat is een gemiste kans, drijf het ergens heen, zorg voor een climax.

Hola stupide,Leuk ding. Ik sluit me grotendeels aan bij Takegawa.
Ik hoor ook een soort ruis of kraakje door het hele nummer heen, is dat bewust? Zo ja: ik denk dat het beter is zonder. Het zou ook iets van het renderen ofzo kunnen zijn.

Dank je wel Peterdh!+1
De drums vind ik echt mooi!

Alles kan, maar in dit geval denk ik het niet. Bij andere nummers op SC hoor ik het niet, en als ik jouw nummer op mijn telefoon luister, hoor ik het ook.Hola stupide,
Ik schreef het al!
Zou die ruis bij jouw kunnen liggen ik hoor het niet op mijn Systeem.
Groeten van andreos![]()
Hola ja je moet het wel overAlles kan, maar in dit geval denk ik het niet. Bij andere nummers op SC hoor ik het niet, en als ik jouw nummer op mijn telefoon luister, hoor ik het ook.
Maar misschien kan een derde hier e.e.a. bevestigen of ontkrachten.
Ik heb het ook afgespeeldHola ja je moet het wel over
Studio speakers horen.
Op een telefoon hoor je ook niet alles
Groeten van andreos.
Ik mag hopen van wel. Maar dat is een andere discussie.Dat hoor je niet op een goede monitor.