Synth Gestoord

kruit218

Nieuwkomer
Hallo Allemaal.

Ik woon op het moment nog in Maleisie, maar kom dit jaar weer terug. In mijn vrije tijd verhandel ik apparatuur en synths. Ik vind het 't leukst als het een beetje kapot is, dan kunnen we gezellig een avondje solderen.

Welkom :baco: , hoe is de markt in Indonesië qua synths e.d.?

Hoi, Indonesie is een buurland van Maleisië dus ik ben niet op de hoogte van de markt daar. Hoewel als het gaat om vintage synths is het schaars, gezien de meeste coole synths in de 70 en 80-er jaren zijn gemaakt, en synthpop was hier nooit echt een dint. Heel recent heb ik een Jupiter 8 hier gezien, maar dat is hier zeer zeldzaam. Ook het inkomens standaard stuurt de gemiddelde synth liefhebben aar software, de scene is hier nice maar gepassioneerd!

Hi, Ik moest eerlijk gezegd heel hard lachen toen ik je advertentietekst las. Humor heb je zeker.. ik dacht even dat het niet serieus was zelfs.. :DHave fun hier op SF :biertje:

Welkom.

Leuke intro. We gaan ervoor dat de spullen gewoon heel blijven, maar wel handig dat iemand ze kan solderen als ze een beetje stuk gaan :)
Maak je ook muziek, of zit je voornamelijk in de reparatie/verkoop?

Welkom.

Leuke intro. We gaan ervoor dat de spullen gewoon heel blijven, maar wel handig dat iemand ze kan solderen als ze een beetje stuk gaan :)
Maak je ook muziek, of zit je voornamelijk in de reparatie/verkoop?
Ik heb eigenlijk altijd wel muziek gemaakt, ik doe nog wel een beetje componeren voor andere en een beetje prive les geven voor muziek productie 😊

Back