MacGyverGear
midi-life crisis
Eerder vroeg ik hier onder of iemand misschien wist van wie deze track is.
www.synthforum.nl
Heeft tot zover iets opgeleverd dat nu weet dat de vocalen, slechts 2 zinnen, meer voor demo doeleinden zijn ingezongen.. niemand weet wie.. Streaky reageert ook niet.. Toch, het ging niet meer uit m'n hoofd.. Na reacties daar schijnt het een royality free track te zijn die door een zangeres is ingezongen, compleet andere melodieën en timing maar ik vind deze melodieën véééééél mooier en beter passen.. Dus...
Na eerder wat met de sax erop gedaan te hebben begon ik steeds meer de melodie te zingen en vorige week wat op de schaarse, bestaande tekst voortgeborduurd.. en zojuist maar eens een poging gedaan het in te zingen.. Er moet nog een een soort bridge achteraan en dan de chorus weer..
Maar echt zo lekker.. zingen is iets wat ook super te gek is om te doen.. en helemaal op zo een te gekke track..
gewoon in Cubase 5 opgenomen..
Wie vind dit ook een mooie track??
Wat een super lekkere Synthwave track!! (moest hier ff op uitblazen..)
Gisterenavond gebeurde het.. Ik hoorde in een productie tip video (die ik normaal eigenlijk nooit kijk) een tip hoe je vocalen lekkerdere fx staartjes kunt geven.. de effecten ducken door de stem, waardoor de effecten er nog beter uit komen eb de zang duidelijker wordt door het ducken van de...
Na eerder wat met de sax erop gedaan te hebben begon ik steeds meer de melodie te zingen en vorige week wat op de schaarse, bestaande tekst voortgeborduurd.. en zojuist maar eens een poging gedaan het in te zingen.. Er moet nog een een soort bridge achteraan en dan de chorus weer..
Maar echt zo lekker.. zingen is iets wat ook super te gek is om te doen.. en helemaal op zo een te gekke track..
gewoon in Cubase 5 opgenomen..Wie vind dit ook een mooie track??

Attachments
Laatst gewijzigd:
Nee.. serieus.. De refreinen weet ik niet van hoe ze getimed zijn in de muziek.. De verses is geen audio van. Wel zit er één zin bij (als audio), die twee keer wordt gezongen.. hij lijkt heel freely getimed.. (te beluisteren in de bijlage).. Omdat ik echt als 'n malle ben gaan zoeken naar een spoor van deze track.. omdat ik em gewoon compleet wilde horen, maar niet kon vinden heb ik deze, nogal losse timing een beetje proberen te benaderen.. Ik krijg deze zin trouwens op geen enkele manier passend in mijn DAW maar als iemand dat met Logic wel zou kunnen? Projectfile schijnt in de volgende link te zitten:
Ga het allemaal in ere herstellen..