Bono
Ouwe rot
Gefeliciteerd met het mooie aankoop, ook voor een hele mooie prijs!Vandaag een Iridium Desktop van Bax ontvangen (met dank aan @Phontaq voor de tip). B-Stockje met €500 korting waar niets op aan te merken is ... de 'gebruikssporen' op het scherm bleken makkelijk op te lossen aangezien de folie er nog op zat
Eerste indruk: wow! Hardware en UI voelen echt next level. Gebouwd als een tank, super logisch ingedeeld, combinatie van knoppen en (groot!) touchscreen werkt uitstekend. De knoppen voelen echt fantastisch. Duidelijke markering en verlichting. Tot nu toe heb ik nog geen handleiding nodig gehad wat toch wel bijzonder is voor zo'n uitgebreid ding. Klank is ook echt prima en ik kan niet wachten om er echt serieus in te gaan duiken deze kerstvakantie. In het verleden heb ik weleens gezegd dat de Quantum en Iridium me doen denken aan hele deftige plugins, maar ik moet zeggen dat de 'total package' met die hardware en UI het toch wel een hele andere ervaring maken. Erg content mee, het voelt een beetje als de Moog One der digitalo's.
Vind je de sound van Iridium niet te koud zoals je ooit eerder aangaf?