Podcast en prijsvraag! WinToneBoosters-plugin naar keuze

Podcast en prijsvraag! WinToneBoosters-plugin naar keuze

bombario

Gepokt en gemazeld
bombario heeft een nieuwe Bit gepost:

Podcast en prijsvraag! WinToneBoosters-plugin naar keuze - ToneBoosters verloot naar aanleiding van deze podcast een plugin naar keuze

Jeroen Breebaart is oprichter van ToneBoosters. De bekende plugin-maker lanceerde onlangs de innovatieve bass-synthesizer Lowtone.

Beluister mijn gesprek met Jeroen en ontdek:

- Hoe je VST-plugins maakt
- Wat de populairste plugin van Toneboosters is
- Aan welke aspecten van plugin-development Jeroen een hekel heeft

En nog veel en veel meer. Tijdens de podcast komen veel vragen van Synthforum-leden voorbij, dus beluister hem...

Lees hier meer...

Maak kans op een gratis plugin van ToneBoosters!

Synthforum geeft samen met ToneBoosters een TB-plugin naar keuze weg. Winnen? Laat dan weten welke plugin je wilt hebben én waarom. Dat is alles. Plaats je reactie in dit topic en dan duimen maar.

Aanvullingen:

• Op toneboosters.com download je gratis demo's van alle plugins.
  • De winnaar ontvangt een licentiecode voor het gekozen product. Deze code kun je niet doorverkopen.
  • Moderators en podcastmaker doen niet mee aan deze actie, om belangenverstrengeling te voorkomen.
  • De deadline voor de prijsvraag is maandag 18 september.

Laatst gewijzigd:
Net geluisterd, toffe aflevering! Leuk om te horen hoe TB te werk gaat.

Ivm de wedstrijd, ben benieuwd naar de lowtone synth, hoe die meer consistente bass ervaart.

Leuke aflevering Rutger. Wat is Jeroen een aardige open man met zeer veel verstand van zaken. Een mooie kijk in de keuken van een plugin ontwikkelaar.

Zelf heb ik aardig wat plugins van TB (Equalizer 4, Flowtones, Lowtone en Barricade 4). Voor de wedstrijd en ook op basis van de podcast en mijn vraag over de plugin voor de podcast, gaat mijn keuze uit naar TB Morphit.

Erg leuke podcast! Ik ben fan van de tools van TB. Ik zou wel een plugin willen winnen waarbij je de perceptual loudness ideeën uit Lowtone kan gebruiken om te EQ-en of masteren, maar dat valt misschien wel onder de "leuke ideeën die in de praktijk niet werken" waar het in de podcast over gaat :)

Een fanatieke TB gebruiker hier!

Toneboosters plugins zijn bij mij de meest gebruikte plugins. Fantastisch spul voor fantastische prijzen! :okdan:

De TB Flowtones en TB Lowtones heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt omdat ik weinig met softsynths werk. Misschien later ooit.

De TB Morphit heb ik ook nog niet, gezien ik toch best vaak met headphones werk zou ik deze wel erbij willen en daarbij is deze ook mijn keuze voor de prijsvraag.

Thanx Jeroen!

Tof interview, erg leuk om Jeroen te horen over ToneBoosters.
Heb zelf bijna alles voor iOS en verschillende VSTs voor PC in gebruik, laatst Lowtone gekocht. Kwalitatief erg goed spul.

TB-Enhancer: tracks/opnames kunnen altijd wel wat extra's gebruiken, en wist niet dat het een sub-harmonic generator heeft.

Wat een mooi verhaal zeg. Ik heb nog niets van toneboosters. Kon wel eens verandering in komen na deze podcast :D
Ben wel benieuwd naar Lowtone, en het is synthforum nietwaar, dus deze synth is mijn keuze.

Ja leuk goodies :)
Ik zou voor de VoicePitcher 4 gaan.
Dat lijkt me een creatieve tool waar je veel mee kan.
Zou er eerst veel mee proberen op vocals maar heb zo het iedee dat je dit op van alles kan zetten.
Bv in het feedback pad met een delay....

Dank allemaal voor de felicitaties.
Heb m ondertussen al draaien en zo op het eerste gehoor klinkt ie prima!
Ga er later deze week wat dieper induiken, heb nu nog wat andere zaken te doen.
Ik houd jullie wel op de hoogte.

Back