"Een review maken kost soms wel 1,5 dag" // Producer & YouTuber Marlon Wolterink

"Een review maken kost soms wel 1,5 dag" // Producer & YouTuber Marlon Wolterink

bombario

Gepokt en gemazeld
bombario heeft een nieuwe Bit gepost:

"Een review maken kost soms wel 1,5 dag" // Producer & YouTuber Marlon Wolterink - White Noise Studio is een populair YouTube-kanaal voor plugin reviews.

White Noise Studio is een populair YouTube-kanaal voor plugin reviews. Drijvende kracht is Marlon Woltering, studio-eigenaar, mix- en master-engineer en drummer.

We spraken over het succes van zijn YouTube-kanaal, werkzaamheden in de studio en meer.

Beluister het gesprek en ontdek:

- Wat een succesvol YouTube oplevert.
- Hoe Marlon via de fanfare uiteindelijk producer werd.
- Waarom een goede video maken soms wel 1,5 dag kost.

En nog veel meer. Ook vertelt hij hoe hij aan...

Lees hier meer...

Haha.. ik 'schrok' even.. dacht dat dit precies mijn minst favoriete Tuber was... maar dat is "White Sea Studio".. Hij is dus "White Noise Studio". Had nog nooit iets van hem gezien..

Leuk!

Haha.. ik 'schrok' even.. dacht dat dit precies mijn minst favoriete Tuber was... maar dat is "White Sea Studio".. Hij is dus "White Noise Studio". Had nog nooit iets van hem gezien..
Die volg ik ook en die zit nu op 135.000 abonnees 😮 Daar heeft hij volgens mij zijn dikke nieuwe studio van bekostigd. Doet hij toch iets goed 😁

Klopt, net als griezels als "Doctor Mix" en "Look Mum No Computer".. Allemaal waanzinnig goed bekeken, maar ik krijg er rillingen van. Gaat vast niet om hun kwaliteiten maar om mijn gevoeligdheden. En als ik beter mijn best zou doen, zou het nog best mee kunnen vallen. Maar af en toe mag je best de kleine aansteller in jezelf koesteren, toch? :dubbel:

Klopt, net als griezels als "Doctor Mix" en "Look Mum No Computer".. Allemaal waanzinnig goed bekeken, maar ik krijg er rillingen van. Gaat vast niet om hun kwaliteiten maar om mijn gevoeligdheden. En als ik beter mijn best zou doen, zou het nog best mee kunnen vallen. Maar af en toe mag je best de kleine aansteller in jezelf koesteren, toch? :dubbel:
Die Doctor Mix is wel een aparte ja. Denk dat het een cultuur-dingetje is. Moest er enorm aan wennen, maar hij houdt wel echt van muziek en kan een nootje spelen. Maar een hele dag met hem op pad zou ik ongelofelijk vermoeiend vinden denk ik.

Die "Look mum no computer" heeft ook leuke video's, maar ik zag ooit een special waar hij met Hainbach en nog iemand een online show zat te doen en daar was hij de hele tijd krampachtig dat enthousiaste rolletje aan het spelen. Heel apart. Hainbach kan ik wel enorm waarderen trouwens.

Naja, ik moet de podcast nog luisteren maar dit was alvast mijn review van de reviewers. Je hebt er nix aan maar toch... :)

Dit is wel een leuk interview met Doctor Mix:

Hoho, Look Mum No Computer is een creatieve geest die onvoorstelbaar veel werk steekt in het redden of modificeren van oude hardware. Sure, hij is wat manisch maar wel oprecht.

Back