• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Redsound Soundbite Pro

Prijs
700 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

MauritsR

Nieuwkomer
Bizar vette hardware sampeler. Super strakke loops die je live kunt maken. Heel fijn intuitief apparaat.
Is vooral een tijd populair geweest onder vinyl dj's, maar deze is ook prima op zn plek in de studio of tijdens een live set. Four Tet gebruikt hem volgens mij nog steeds. De kenners weten wat dit ding kan :)

Dit is de pro versie met intern geheugen van 1GB en 96kHz sample rate / 24bit resolutie.
Helaas is de USB poort stuk. Als je de kabel een beetje beweegt herkent mijn computer hem wel, dus zou geen hele grote reparatie moeten worden mocht je de USB poort willen gebruiken. Ik zet hem zonder te koop, omdat de meeste mensen die functie toch niet gebruiken.
Heb de originele voeding niet meer, maar je krijgt er een hoogwaardig alternatief bij.

Functioneert super verder en is cosmetisch ook in orde. kleine beschadiging bij de re-sample knop, maar is met een beetje lak en wat handigheid op te lossen.

Ding gaat op Reverb voor 750 en dat is niet eens de pro versie. Deze mag voor 700 weg.
Ik probeer het eerst even hier voordat hij ook op Reverb gaat.

IMG_4433.jpeg

Back