Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe staan jullie tegenover de Modx? Overpeinzingen welkom
Ondertussen heb ik nog maar 1 van de 7 beste FM synths… want mijn DX200 is net verkocht aan een sympathieke techno DJ/producer…Bedankt om het lijstje te delen... Heb blijkbaar momenteels zelfs twee van de 7 beste FM synths...![]()
Net voor ik mijn DX200 verkocht heb ik er nog een avond op gespeeld en was verwonderd hoe “warm” hij klonk ten opzichte van moderne digitale synths….Ik weet niet wat het verschil is in klank. Zo klinken moderne (digitale) Rolands toch anders dan oude (digitale) Rolands bijvoorbeeld. Zo'n MODX zal waarschijnlijk meer kunnen en lekkerder werken dan een TG77, maar misschien klinkt 'ie ook 'gladder'/ meer 'hifi' (ik weet niet of dit zo is, maar dat zou ik dus wel even uitzoeken voordat je iets koopt).
Ondertussen heb ik nog maar 1 van de 7 beste FM synths… want mijn DX200 is net verkocht aan een sympathieke techno DJ/producer…![]()

Sorry maar hoe oud ben je? 14?
Dit draadje is om iemand te helpen niet voor jou om jezelf to profileren.
“ Net voor ik mijn DX200 verkocht heb ik er nog een avond op gespeeld en was verwonderd hoe “warm” hij klonk”
Heel verwonderlijk allemaal
www.plogue.com
The analog side of the original keyboards and modules is also recreated with lavish attention to detail: you want the unique crunchiness of the original DAC?
We got it down to its insane compander and the full analog filtering section.