Euclidische ritmes module

Mijn modular zit nu al zo goed als vol, en ik wil daarin ook (liever) niet verder uitbreiden.
Disting geeft je een berg aan opties waaronder Euclidian, die neemt 4 hp in,
Je kan als je knurlies gebruikt voor deze en een andere module ook van knurlies voorziet bijv ook af en toe wisselen, dan haal je de ene eruit en zet je de andere er in of misschien past 4 hp er nog net bij?
En je kan zelf ook nog algoritmes voor andere functies bedenken die je er in kan programmeren, echt iets voor jou denk ik, hier een draadje; Disting Mk 4.10 Cheat sheet - MOD WIGGLER

Maar dat is een module, ik wil iets buiten mijn modular. Ik heb net een apart topic geopend want dit is zo verwarrend. Graag hier verder: Euclidische ritmes
Dat begrijp ik dat je eigenlijk iets apart wil maar dan kom je toch vaak in sequencers terecht die een stuk meer kosten en wel wat plek innemen terwijl je al weinig ruimte hebt, ik dacht dat jer met deze niet duur uit bent en interessante nogelijkheden erbij krijgt.
Of je kan kijken of je iets met Arduino zou kunnen doen wat je zelf in ekaar kan zetten, misschien dat zoiets een oplossing kan zijn wat en klein is en je helemaal naar je eigen ideƫen kan maken, er zullen vast wel draadjes van te vinden zijn op het internet of misschien dat iemand op het forum daar wat mee doet?

Back