Patat Met
TB or not TB
Dank voor alle antwoorden.
Het gaat een stuk duurder worden als gedacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat beschrijft eveneens al mijn Windows PC's.Geen virussen, geen kapotte onderdelen, geen moeilijke drivers, alleen maar plezier in computeren.
Deze argumenten gaan voor beide systemen op, hardware problemen met apple laptops zijn er genoeg geweest en zullen er zeker ook nog komen, net zoals bij windows based laptopsIk zal je eerlijk zeggen, ik heb als laatst Windows gehad op een 486. (Geloof ik) sinds dien alleen nog maar Mac gehad. Geen virussen, geen kapotte onderdelen, geen moeilijke drivers, alleen maar plezier in computeren.
Ps, ik heb de iMac van m’n ouders 15 jaar (2008-2023) perfect werkend gehouden. Wel met HD upgrade en techtoolpro software Maargoed. Mac gaat gewoon lang mee
Ik gebruik nu cubase 5 en een desktop uit 2006, dat was toen de aller goedkoopste.Welke cubase versie?
Zo komen we er wel![]()
Als nu alles goed werkt met een desktop uit 2006, dan is het wellicht een optie om naar een MacBook Air te kijken. Uiteraard met minimaal 16gb ram en zou voor 1tb ssd gaan.Ik gebruik nu cubase 5 en een desktop uit 2006, dat was toen de aller goedkoopste.
En gewoon een usb 3 geluidskaart.
16/24 bit en 48 kHz.
De software moet dus ook nog aangeschaft worden.
Ja ik heb bij steinberg gekeken tot welke cubase versie nog werkt.Ik gebruik nu cubase 5 en een desktop uit 2006, dat was toen de aller goedkoopste.
16/24 bit en 48 kHz.
Als nu alles goed werkt met een desktop uit 2006, dan is het wellicht een optie om naar een MacBook Air te kijken. Uiteraard met minimaal 16gb ram en zou voor 1tb ssd gaan.
Dank voor alle antwoorden.
Je moet bij een m2 minimaal 16 gb nemen om ervoor te zorgen dat de data beter verdeeld kan worden. Dus niet de 8gb standaard. Heb me er vorig jaar in verdiept en ben t ff kwijt. Iets met 2 circuitjes die naar de Ssd gaan wanneer je 16 gb gebruikt.
Mac Pro M2PRO(12 core) 16" 16Gb 1Tb :3279€
ik zou cubase 12 upgraden en behringer umc 1820 lekker goedkoop en goed!Ik gebruik nu cubase 5 en een desktop uit 2006, dat was toen de aller goedkoopste.
16/24 bit en 48 kHz.
ik zou hier voor gaan:
Mac Pro M2PRO(12 core) 16" 16Gb 1Tb :3279€
sterker nog.. daar ben ik voor gegaan![]()