Nicolas 2000
It's a household name
Ik zou graag wat VSTs gebruiken, met name voor de meer realistische klanken. Maar ik wil wel dat het zoveel mogelijk aanvoelt en integreert als de andere synths in mijn setup. Dus: eigen klavier, MIDI in en out, stereo out. Alles in een MIDI out ster rond de Atari aangesloten. Het klavier van deze VST setup zou ook als mijn globaal masterklavier dienen, dus naar de Midi in van de atari.
Wat zouden de meest geschikte componenten zijn om dit on a budget te doen?
-kleine Windows laptop met touchscreen? Ik weet niet of er tablets zijn die geschikt zijn voor courante gratis VSTs. Er moet verder geen DAW ofzo op draaien, enkel een VST host.
-Master KB: 4 of 5 octaven, DIN midi in en out voor de Atari en USB midi voor verbinding met vst laptop. Kan je normaal gezien beiden tegelijk gebruiken, dus ATari midi din out naar klavier midi din in, die dit als thru over vst naar de laptop stuurt?
-hoe krijg je stereo audio linelevel uit een laptop/tablet, kan dit via de hoofdtelefoonuitgang of heb je een audio interface nodig?
Wat zouden de meest geschikte componenten zijn om dit on a budget te doen?
-kleine Windows laptop met touchscreen? Ik weet niet of er tablets zijn die geschikt zijn voor courante gratis VSTs. Er moet verder geen DAW ofzo op draaien, enkel een VST host.
-Master KB: 4 of 5 octaven, DIN midi in en out voor de Atari en USB midi voor verbinding met vst laptop. Kan je normaal gezien beiden tegelijk gebruiken, dus ATari midi din out naar klavier midi din in, die dit als thru over vst naar de laptop stuurt?
-hoe krijg je stereo audio linelevel uit een laptop/tablet, kan dit via de hoofdtelefoonuitgang of heb je een audio interface nodig?