Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hoezo vind je dat niets kwa sound?dominion 1.
Als de waarde stijgt gaan ze er zeker uit.
)Ja, ook één van mijn favorieten; de patchbay, morphing waveforms voor de oscillators en lfo, S&H enz, gewoon een goed bakkie met veel mogelijkhedenNeutron.
die had hij inderdaad;Basstation 2 had jij toch ook @krautrock1958 ?
Dat lijkt me ook een goed klinkende en leuke bak. Die Neutron ook maar met mijn modular overbodig.

@krautrock1958Ja klopt, is gewoon een hele goede allround mono vind ik en mede door de upgrades die hij indertijd heeft gekregen is het een mooie uitgebreide synth.Basstation 2 had jij toch ook @krautrock1958 ?
Dat lijkt me ook een goed klinkende en leuke bak. Die Neutron ook maar met mijn modular overbodig.
Hij klinkt goed. Maar hij maakt geen indruk op me. Als je droomt van een dom 1 en je hebt geen pro one, is mijn tip: koop een pro one. Ik zag ooit een dom 1 vs monopoly video. Ik heb beiden. Ik gebruik ze nooit. Moet ze nog n kans geven maar het ziinHoezo vind je dat niets kwa sound?
Dat is bij de Subsequent 37 opgelost.Sub 37 vond ik nog veel minder indrukwekkend. Leek wel n doek over t filter, zodat ie nooit open was…
Zoals?Hands on bakken, maar ze maken niet zo n indruk zoals andere bakken hier wel doen.
Dit. MONSTER bas. Super flexibel voor sound design, fantastische klank en een prima prijs.Neutron.