Hoop vintage??

Waar onder een CS 80 en een oberheim 4 voice... bij wie is er nog ruimte onder de boom??

Is dat onze Leo van vroeger??

Beetje raar er staat een OB-1 en tekoop staan een OB-XA en 2 voice.... kan natuurlijk... maar wel raar.

Ik was bij Leo (NL) ooit: die kamer was zo klein dat die foto nooit zijn kamer kan zijn

Waar onder een CS 80 en een oberheim 4 voice... bij wie is er nog ruimte onder de boom??

Is dat onze Leo van vroeger??
Deze Leo zit in België zo te zien.
>18 jaar aktief op mp, maar geen feedback.
Vreemd verhaal inderdaad.

Ik ben wel eens bij deze persoon thuis geweest als ik me niet vergis, ik herken die ruimte, het is bij een gerespecteerd forumlid als ik het goed heb.
Bij interesse kan je altijd een goed gesprek beginnen denk ik zo.

Het forumlid Leo? Die woont in Oostvoorne, NL voor zover ik weet. Ook niet echt zijn standaard setje synths
Die bedoel ik. Dacht misschien is hij verhuist...

Ik ben wel eens bij deze persoon thuis geweest als ik me niet vergis, ik herken die ruimte, het is bij een gerespecteerd forumlid als ik het goed heb.
Bij interesse kan je altijd een goed gesprek beginnen denk ik zo.

Wie weet heeft 1 van onze forumleden wat aan deze tip voor zijn verzameling... mooi spul!

Dit is een andere Leo dan Leo uit Oostvoorne. Dat zie ik aan een berichtenuitwisseling in marktplaats die ik niet al te lang geleden met de laatste had. (Tenzij hij een tweede account heeft)

Wat mij vooral opviel... als ik een Synthi AKS en een Yamaha CS-80 te koop had staan, zou ik er zeker een foto van bij zetten. Dat is dan toch een beetje de 'money shot'.

Kan natuurlijk, dus niet te snel oordelen... maar een beetje vreemd is het wel.

Het lijkt mij wel in orde en het zullen geen superkoopjes zijn, gewoon contact opnemen als je iets uit de lijst wil.

PS3200 staat ook niet op foto, ik vind het wel iets hebben op deze manier. :kroon:

Ik heb contact gehad over de 4 voice, gewoon feitelijk mijn vragen beantwoord gekregen en niks geen praatjes over opsturen en tijdelijk in het buitenland zijn en vanwege een ziek familie-lid en alles met spoed moeten verkopen wegens emigratie waarbij alles vanuit spanje zou worden verstuurd maar absoluut goed verpakt voor de kerst binnen zou zijn als ik nu alvast betaalde.

Niks van dat, de verkoper is antiquair en heeft een bedrijf in Gent. (Laarne) en idd, dit soort spul ga je bekijken voordat je het koopt.

Back