midi out

Korben

Nieuwkomer
Op mijn keyboard is maar 1 midi out die in gebruik is met tc-helicon voice de is op de linker spilt van het keyboard. Op rechter split wil ik een roland vk-8m aansluiten maar er is maar 1 midi out waar haal ik een tweede midi OUT?
Groetjes
Luc

Met een kastje ertussen?

Ze zijn er wellicht nog wel wat goedkoper, deze kwam als eerste bovendrijven.

en hoe krijg ik de roland vk*8m op de rechter split van mijn ketron???

en hoe krijg ik de roland vk*8m op de rechter split van mijn ketron???
Door beide splits op hetzelfde midi kanaal te zetten. Anders begrijp ik niet wat je bedoelt.

Maar als ik het zo nalees is de Kenton Midi thru de beste oplossing. Twee splits op aparte kanalen naar 1 midi out en dan 1 kabel naar je TC en 1 naar je Vk. Maar als je die midi thru al hebt kun je die toch op een ander kanaal uitsturen? Heb je idd niets nodig.

Maar misschien lees ik het verkeerd.

Laatst gewijzigd:
Er zijn syntersizers waaropkeuze gemaakt kan worden bij het gebruik van éen kanaal. bijvoorbeel van F0 tot F3 voor de linker en F#3 tot F#8 voor de rechter hand. Zoals bij de Kawai 4R. Ik zit met hetzelfde want niet alle synth`s kunnen dat.

Door beide splits op hetzelfde midi kanaal te zetten. Anders begrijp ik niet wat je bedoelt.

Maar als ik het zo nalees is de Kenton Midi thru de beste oplossing. Twee splits op aparte kanalen naar 1 midi out en dan 1 kabel naar je TC en 1 naar je Vk. Maar als je die midi thru al hebt kun je die toch op een ander kanaal uitsturen? Heb je idd niets nodig.

Maar misschien lees ik het verkeerd.
Volgens mij heeft hij die KENTON midi thru nog niet maar wel een KETRON keyboard😅

Back