ACL zou gestopt zijn

ishi

Administrator
Staff member
Ik lees berichten dat Audiophile Circuits League, de Berlijnse makers van eurorack-modules, gestopt zouden zijn. De website is al een tijdje uit de lucht. Bij ons Duits zusterforum sequencer.de lees ik er nog niks over.

https://audiophilecircuitsleague.com

Iemand meer informatie?

Ook Mathias Kettner, de man achter de ACL Sinfonion, zegt verbaasd te zijn en geen idee te hebben wat er aan de hand is.

Oh jee.. die prijzen gaan richting Cwejman geloof me..shit
Dit vind ik zo zonde als dit echt zo is.
Thomann heeft nog vijf type ACL op voorraad. Andere binnen paar weken, 1 binnen paar maanden.
Musicstore is leeg kwa ACL
PerfectCircuit, nog 2 modules en in de aanbieding. Staat wel pre-order bij alle andere

Laatst gewijzigd:
Oei ik heb er een sinfonium ter reperatie liggen via Schneidersladen, denk een goede reden om maandag maar eens te informeren.

Ben wel benieuwd wat er met je Sinfonion aan de hand was..

Bekend probleem de 12 functie knoppen onder het display werken niet goed sommige doen het helemaal niet andere af en toe na talloze malen indrukken en een defecte potmeter om het compleet te maken,ik had wel zoiets van ik dacht dat ACL voor kwaliteit stond maar die indruk heb ik niet echt gekregen enfin hij is terug naar de afzender.
Schneidersladen gaf aan dat er geen nieuwe leverbaar was en ie was doorgestuurd naar ACL dit is inmiddels 3 mnd geleden heb nu maar eens om een update gevraagd we wachten af.

Mmm das echt niet ok zo lang. ACL staat echt wel voor kwaliteit, denk echt dat ze niet bewust slechte knoppen hebben gebruikt want als klein bedrijf zit je niet te wachten op reparaties.

Anyway ik hoop dat je hem terugkrijgt!

Back