• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midicake Arp sequencer

Prijs
250 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

cmdz

Ouwe rot
Bijzondere midi sequencer: Werkt nog perfect; en met de nieuwste firmware update (van afgelopen week) zijn er nog een paar unieke features bijgekomen.

Hele fijne sequencer al met al dus; in de categorie NDLR, hapax, oxi, etc.

Orginele doos en toebehoren aanwezig (zie foto). enige 2 kleine noemenswaardige dingen zijn een klein krasje bij het logo rechtsboven, en missende witte cap op de encoder (midden rechts). Heeft mij nooit gestoord want zo onderscheid die knop zich van de andere 4.

Nieuw zijn ze alleen verkrijgbaar via de maker die in Engeland zit, en dan betaal je met invoerrechten in totaal meer dan 400 euro!

250 lijkt me dus en mooie prijs. PM me bij interesse!

Attachments

• IMG_4360.JPG
    IMG_4360.JPG
    149,1 KB · Bekeken: 276
  • IMG_4363.JPG
    IMG_4363.JPG
    145,7 KB · Bekeken: 207
  • IMG_4361.JPG
    IMG_4361.JPG
    161,3 KB · Bekeken: 224
Back