• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Serge TKB kit van The Human Comparator

Prijs
400 Euro
Conditie
Nieuw

dnode

Nieuwkomer
Verpakking zit nog dicht, ik ga hier niet meer aan toe komen, wil de centen voor iets anders gebruiken en hoop er iemand anders blij mee te maken ... want (al lang) niet meer verkrijgbaar bij THC!

Vraagprijs: €400

Verzending middels PostNL (tegen kosten) of op te halen in Utrecht.

Attachments

• tkb1.jpg
    tkb1.jpg
    137,1 KB · Bekeken: 265
Omdat ik nogal wat vragen krijg, geef ik wat meer info ...

Dit is de originele kit die THC een jaar of tien geleden heeft uitgebracht en bevat frontpaneel, PCB's en een unobtanium logic chip (MM74C150). Mijn richtprijs is gebaseerd wat ik toen (dus geen inflatie hier!) heb uitgegeven om dit in huis te halen: prijs, verzending, belastingen, etc. De kit wordt niet meer gemaakt, de doos zit nog helemaal dicht geplakt en zou ik zelf als zeer zeldzaam willen bestempelen.

Ik denk dat je een kleine €200 moet investeren om 'm te bouwen ... exclusief voeding en behuizing, want daar kan je natuurlijk van alles voor verzinnen, net als de keuze voor banana of minijack (alhoewel je dit laatste wel zult moeten uitzoeken! Ik zou een 'format jumbler' gebruiken!). Mocht de coolste analoge sequencer ooit, na bouw, toch niet bevallen of in je studio passen dan is ie voor serieus geld te verkopen. Gebouwde modellen (inclusief behuizing en voeding) van Random*Source kosten een dikke €2200,-

Wil je zelf wat onderzoek doen voordat je mij vragen stelt (die ik natuurlijk wel graag beantwoord)? BOM en bouwdiscussies zijn online te vinden (MW, etc)

Back