303 dag 2024 op de valreep

jando

schelpdier
Hey leute, ik was druk met verhuizen de afgelopen tijd maar nog net gesetteld voor de 303 dag. Is een beetje kort dag maar iemand nog zin om een track te maken voor morgen?

Post je 303 track, alles kan alles mag vst's, oude bakken clones samples, acid, techno ambient wat dan ook, als het maar een beetje 303 klinkt.

Benieuwd of er nog wat binnen komt :mega:

green_dials.jpg

Geen track, maar een simpel loopje. Was het verschil aan het testen tussen de TD-3 en de TD-3-MO. Vond in eerste instantie de TD-3-MO t.o.v. de TD-3 wat dof en minder lekker klinken. Als ik echter de MO door een MXR distortion pedal haal, ben ik al meer tevreden over de sound. Oordeel zelf:
Alleen Roland TR-8S met de TD-3-MO door de MXR.
FX op de MO dus ook van de TR-8S.
Houd zelf wel van dat "growling" laag en dat "snappy/aggressive" hoog. Dat lukt mij dan weer minder goed te realiseren met de standaard TD-3 (door minder edit mogelijkheden)

Attachments

• acid 2024 HUEY.mp3
    3,5 MB
Geen track, maar een simpel loopje. Was het verschil aan het testen tussen de TD-3 en de TD-3-MO. Vond in eerste instantie de TD-3-MO t.o.v. de TD-3 wat dof en minder lekker klinken. Als ik echter de MO door een MXR distortion pedal haal, ben ik al meer tevreden over de sound. Oordeel zelf:
Alleen Roland TR-8S met de TD-3-MO door de MXR.
FX op de MO dus ook van de TR-8S.
Houd zelf wel van dat "growling" laag en dat "snappy/aggressive" hoog.
zo die snerpt wel lekker zeg!

Oh sinc had hier ook al wat voor opgezet, dat heb ik over het hoofd gezien.

Stuur ook je track naar @sinc ! :)

Mijn zaterdagavond 303 met goedkope zuid afrikaanse wijn ABL3 jam met wat edits...

Allemaal geplaatst op 02-03 .. :?

De dag is nog lang. Misschien doe ik er nog eentje

Back