Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jarenlang heb ik er alleen maar naar lopen `kwijlen` omdat ik het wel graag wilde hebben maar het geld er niet voor over had. ( scsi e.d.Op zich is scsi mooi als je veeeel drives wil. ALS het werkt...
De Akai S01Welk model Akai heb je?
Ik heb de E-synth als masterkeyboard gekocht en zo "kreeg" ik er meteen een Emulator bij.
Period correct kan inderdaad leuk zijn, maar dat gedoe met trage, oude en onberekenbare gegevensdragers en obscure bestandsformaten... Dat vond ik destijds al een hel.![]()
Foto’s!k vind het stiekem ook wel een beetje cool welke hilarische hoeveelheid kabels er uit mijn E-synth komt. Alle 8 individuele outputs, 2 sample inputs, 2 van de 3 pedals, stroom uiteraard, MIDI in en uit, SCSI, toetsenbord. Enkel SPDIF en 1 pedaalaansluiting niet.
.
en alles daarvoor dankzij de tig drives in dat ding, cool.Wat aan het experimenteren met de pci kaart in de studio pc. Probleem: ik vind onmogelijk welke ID die heeft, want de adaptec software SCSISelect vindt de kaart niet terwijl de kaart op dat moment gewoon werkt. Dus ik gok op 7. Ook nog wat conflicten als ik emu en pc tegelijk aan heb. Pc wil emu scsi processor installeren maar die drivers heb ik niet en niemand heeft die blijkbaar. Nog veel uit te zoeken dus.
Nog niet met EMXP of andere software geëxperimenteerd om van PC naar EMU en andersom uit te wisselen, maar aangezien beiden de MO drive kunnen zien, zou dat wel eens (in afwachting van een SCSI ZIP drive) de onverwachte verbinding tussen beiden kunnen worden.
De pc had met alle drives up and running een K-schijfen alles daarvoor dankzij de tig drives in dat ding, cool.