[Track] Flying

Jaguar_e

Stamgast
Ja daar is die weer de cinematische drum&bass electronische muziek. Weet ik veel
Heb hem nu af gemixt althans een poging toe.
Tis trouwens mijn eerste track in maanden. Had een beetje last van writers block

Het is zeg maar een mengeling tussen The matrix James bond film en Drum&bass geworden.

Helaas is het alleen maar 64 kbps brakke wma kwaliteit maar een goede mix moet ook dan goed klinken toch?

Gemaakt met:
Cubase Se
Reason Adapted
Live M-audio version
Yamaha Cs2x
vst effecten

Link
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=447861&T=2246
Dus ik hoor het wel van jullie

Wil me nergens mee bemoeien, maar als je nou niet had gezegd dat het 64kbit/sec was had ik hem wel geluisterd :D

Ja sorry heb geen eigen webspace, en veel gratis webspace providers laten geen mp3 toe een hebben een beperkte bandbreedte.

Ik zal hem toch maar effe luisteren :)

Vind het begin wel lekker spacy. Mooie chords.

Die beats zijn me wel erg wreed, maar ik vind de combie van strings/beat wel gedurfd.
Vind je beats tot aan de break een beetje eenzijdig, wel vet, maar te veel van het zelfde.

Na de break speel je met het filter, maar nog steeds gebeurt er niets nieuws.
Die strings blijven zich herhalen.

Ik denk dat je je compositie nog sterk kan verbeteren, en je beat meer kan laten varieren,
Je zou dan meer een muzikaal stuk krijgen met een verhaal.

Rond 4.00 is je track best goed. Jammer dat er niet meer komt. :)

Ja dank u

Het klopt wel ja dat het qua variatie niet echt een toppertje is. Ik was al lang blij dat hij enigzins af was.
Ik zal eens kijken of ik er nog wat aan kan doen.

Origineel geplaatst door Jaguar_e
Ja dank u

Het klopt wel ja dat het qua variatie niet echt een toppertje is. Ik was al lang blij dat hij enigzins af was.
Ik zal eens kijken of ik er nog wat aan kan doen.

Mijn tip, bouw gewoon een volgende track... wat je nu hebt gemaakt en geleerd neem je mee in je volgende productie.
Zo leer je het best :)

(als een track echt heel goed is, dan ga je hem eindeloos tweaken om hem perfect te krijgen)

Back