rvanommen
Ouwe rot
Ik vroeg me net af of het nog gelukt wasZo, 2e poging. Het was FF knippen en plakken, maar het is gelukt om audio en video sterk te comprimeren.

harstikke leuk, het was de moeite (en het wachten) waard

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vroeg me net af of het nog gelukt wasZo, 2e poging. Het was FF knippen en plakken, maar het is gelukt om audio en video sterk te comprimeren.

Hoi serle.
Herkenbaar.. ik ben daar ook ooit mee begonnen.. Keiharde overstuurde gabber makenalle ouwe tapes zijn weggegooid, meer dan 35 jaar geleden
Amiga en Octamed Soundstudio.
Veel gesamplelde slayer gitaren en robert armani kickdrums
ow ja en veel samples uit Robocop, Ford Fairlane, The Omen en Excorcist enzo.
Beter voor iedereen denk ik dat het weg is. All we are is dust in the wind weetjewelweetjeniet.
. Ik heb er alleen nog een 'Best of' cd aan over gehouden. Alle diskettes met samples 4 jaar geleden incl. de Amiga verkocht.. Ergens wel jammer, maar was altijd al zo'n gedoe de boel weer aan de praat te krijgen.. en dan luister je een paar nummers en denk je 'oef.. dat was niet best' 
Je had ze even kunnen (laten) omzetten naar floppy images en dan met een emulator weer comfortabel kunnen hergebruiken, alsof het de 80/90s weer zijn. Geen gedoe met oude hardware, wel de nostalgie van je eigen floppies uit vervlogen tijden... Erg grappig om oude digitale dingen uit je jeugd na jaren weer tegen te komen.Herkenbaar.. ik ben daar ook ooit mee begonnen.. Keiharde overstuurde gabber maken. Ik heb er alleen nog een 'Best of' cd aan over gehouden. Alle diskettes met samples 4 jaar geleden incl. de Amiga verkocht.. Ergens wel jammer, maar was altijd al zo'n gedoe de boel weer aan de praat te krijgen.. en dan luister je een paar nummers en denk je 'oef.. dat was niet best'
![]()