Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dus dan zou dit misschien genoeg van je cravings voldoen.De oscillatoren van de voltage lab 2 zijn qua moderne snufjes wel een heel ander verhaal. Ik vind het een vet ding in ieder geval.Zo goed vind ik het helemaal niet uitgedacht.
Het is gewoon een Buchla Easel in een ander kleurtje.
Net als de MN O-coast + CTRL.
Nu is het ontwerk van de Easel voor mij wel geniaal.
Soundlab daar dacht ik precies vorige week aan na een weekendje soundsurfen.
Het voordeel van zo een geintegreerd instrument is wel focus en minder is meer.
Vind het verder een heel cool ding.
De sound lijkt me ook dik in orde.

Het is mijn best sounding mono, geweldige filter, veel sweetspot, beefy & creamy osc's.Ik vind bijna alle demo’s van dit apparaat zeer slecht klinken. Vooral die officiële demo’s gemaakt door Starsky Carr, van de controller. Wat een wanprestatie. Die van Hainbach Sarah Bell Reid zijn wel goed. Anyway, met de bax-korting is ie iets minder dan €2000… besteld, kennie wachten.
Dat klopt idd voor de Voltage Lab. Ik heb zelf de Taiga, en hier is de pitch CV wel continu. Af en toe wat geklooi om de juiste semitone te pakken. Is op te lossen met een doepfer The Doepfer A-185-2 of iets in die richting.@ bobaphat pitch cv is niet continu. die output is er ook, maar je kan key en scales kiezen zelfs.