Soma Utilities tips and tricks

MstrFX

B T N!
Besteld en komt deze week binnen.
Wie heeft er 1 of meerdere? En zijn er al jawel mooie A-typische experimenten mee uitgevoerd? :)

Ik zit al te kijken naar leuke toevoegingen, naast wat ik op zolder heb gevonden kwa electronica.
Zit te denken aan het inzetten van een high end crossover in combinatie met LPG's voor low, mid, high processing.

Leuke betaalbare toevoegingen.

Ik heb er eentje, maar ik doe er eigenlijk niets mee behalve eens een line signaal oppompen om in de Pulsar te stoppen. Heb al een paar keer op het punt staan hem te verkopen en wellicht dat ik dat alsnog ga doen binnenkort.

Oh ok, nou hou me maar op de hoogte als je wilt..

Ik sta te popelen om te experimenteren heb een hele bak electronica gevonden uit de tijd dat ik nog wel eens soldeerde.

Voor mij is het om m’n electronica kennis naar normaal nivea te krijgen.

En heb net die Conrad link via jou en proghead gebruikt om die crock kabel klemmen te bestellen 👍

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Heb vandaag de order bij Volt gecanceld, vaag over de levertijd wel heel leuk gesprek gehad en ga vast nog eens proberen.
Daarnaast blijkt bax ook goedkoper. De krokodillen kabels heb ik al binnen...

@Nap Als je hem nog weg wilt doen la ma weten.

Bruikbaar als speelbak, de fun verhoogt met het passieve gedeelte, vooral voor live spelen.
Het actieve gedeelte is een gamma aan waveshaping, distortion, lijmende limiting of compressie.
Heb er nog veel mee te ontdekken maar de hierboven beschreven experimenten lijken al zeer leuk.
Zou dit nooit wegdoen, net zoals de p23 zelf.

Back